Gå til innhold

Vaskebrett....sexy?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke noe imot om en mann har vasakebrett. Men jeg liker at mannen er litt rund i magen(ikke feit, da blir det turn-off).

Mer og ta i mer og være glad i.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoneCold

Jeg liker en trent mage... :sjarmor:

Jeg liker jo derfor også å få se på, men det er helt klart en turn-off om disse går rundt med konstant flexet tri, og, ja - du ser fort om fyren har hele sine konsentrasjon på seg selv, eller ei.

Normale, veltrente gutter og menn derimot, som vet de ser bra ut - og kler seg deretter, det liker vi.

Så hvorfor er det ingen som liker meg når jeg har de attributtene (normal, veltrent, vaksebrett, ikke selvopptatt) du nevner der + en del andre.

Jeg tror det du sier der er BS. Du lurer mange når du sier det, inkludert deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvorfor er det ingen som liker meg når jeg har de attributtene (normal, veltrent, vaksebrett, ikke selvopptatt) du nevner der + en del andre.

Jeg tror det du sier der er BS. Du lurer mange når du sier det, inkludert deg selv.

Jeg liker ikke "stone cold" menn, jeg.

Ikke bitre heller.

Kanskje det kan være et lite hint?

Dessuten så snakker jeg nå om hva som er pent å se på - kanskje du har en personlighet jeg ikke ville likt, og da kommer det selvsagt ikke på tale med noe annet en blikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

Veltrente menn med six-packmage....

Slike menn vil Sexy Sadie ha og hvis de er høye så er disse menn en virkelig innertier...... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint for de som klarer og holde seg i form..

Personlig synest jeg en liten kosemage er aller best. :blunke:

Kristine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

kanskje du mangler det vesentligste av alt StoneCold - SJARM!!!

Sjarm overgår nemlig alt og har pent lite med utseende å gjøre... Sjarm kommer med humor og indre trygghet, og det er noe man har eller ikke har, og kommer innefra..... ikke utenfra.... Did I make myself clear here?

:kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lizbet

Just me skrev:

Har ikke noe imot om en mann har vasakebrett. Men jeg liker at mannen er litt rund i magen(ikke feit, da blir det turn-off).

Mer og ta i mer og være glad i..

Trur jeg slutter meg til dette!!

Man trenger ikke ha vaskebrett for å ha magemuskler.

Synest sambo har en perfekt mal. Der er magemuskler - men det er litt å kose med på utsida og!!!!!! :sjarmor:

Liker å se på veltrente menn i bar kropp - helt sikkert. Men det er og lett og se om de "viser seg" og er av typen "se-på-meg!-er-jeg-ikke-deilig!"

Og det er ikke deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

jepp,vaskebrett er sexy :P ølmage er uut.. har type som er ganske veltrent,går på helsestudio,for å si det sånn...jeg er ikke sur på det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Det er neimen ikke lett å være slank når man er rik.

..."åja, så hva er din unnskyldning da?"

*tussle slukøret vekk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lenge siden jeg har hatt noen kjæreste med vaskebrett gitt!! :ler:

Men derimot så har jeg en kamerat da, som har sjarm, han har humor, han har godhet, han har glimt i øyet, han bryr seg om de rundt seg, har har selvironi, han har vennskap og i tillegg så har han en slank og hard kropp!!! (vi har underholdt sammen, så jeg har sett den sammen med flere andre da...) Ikke for mye, store muskler, men lange slanke og harde.... YUMMI!!!!

HAN er sexy han!!!!

Bare så pokkers dårlig gjort at han er opptatt.... :x

Så, min mening: en deilig personlighet med en deilig kropp er sexy! En mann med vaskebrett punktum.... er ikke sexy, men kan være noe å kaste ett blikk på dersom det ikke er noen fasinerende blikk å fokusere på. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan være jeg er litt treg.. :oops: men er det magemusklene vi mener når vi prater om vaskebrett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo helt an på hva du skal "bruke" ham til... Er det prio å dele livet med en mann så er det da virkelig ikke så nøye om han har vaskebrettmage - bare en trivelig bonus.

Skal du derimot bare ha en "fucking-friend" er det lov til å være kresen :sjarmor:

Vaskebrett er nå lekkert da - men ikke for mye muskler - og absolutt ikke "bolegutter". De har jo ingen tiss lenger :hoho:

Suz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Janna

Vaskebrett er ikke så veldig sexy synes jeg- en liten god "hard" (trent)vaskeball er bedre. :D :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...