Gå til innhold

Hva betyr dansing for dere?

Gjest Gjest_gjestemann_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjestemann_*

Jeg har virkelig store problemer med å skjønne at dansing er moro.

Er det bare jeg som har det?

Har danset med flere jenter, men det gir ikke mersmak selv om jeg får det til. Jeg gjør det fordi jeg føler at jeg må.

Spesielt synes jeg det er kjiipt å danse ute på byen. For meg blir det bare en primitiv form for parringslek. :ler:

Rent teknisk sett så er det kropper som vifter på armer og ben. Hva er dealen med det?? svette blir de også. Aerobic kan man drive med på dagtid i et treningsrom med treningsklær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillagubban

Jeg kan ikke danse overhodet og har generelt ingen interesse av dans. Dessuten er sånn typisk "ut på byen" musikk ikke helt min smak. Men allikevel danser jeg hele tiden, når jeg hører en kul sang eller bare er glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke danse overhodet og har generelt ingen interesse av dans. Dessuten er sånn typisk "ut på byen" musikk ikke helt min smak. Men allikevel danser jeg hele tiden, når jeg hører en kul sang eller bare er glad :)

Men du gjør vel ikke det når du er hjemme, så hvorfor gjør du det på byen? Evt hva er det som gjør at du er ekstra glad på byen?

Eller tar du piller på byen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillagubban
Men du gjør vel ikke det når du er hjemme, så hvorfor gjør du det på byen? Evt hva er det som gjør at du er ekstra glad på byen?

Eller tar du piller på byen?

Gjør det hjemme, på skolen, på bussen, ute og inne :)

Når jeg er på byen er jeg kanskje av og til litt ekstra glad fordi det er gøy musikk og jeg er med gode venner og har det kjekt!

Men å gå på byen og danse på typisk nattklubb på et fullstappa golv med ukjente mennsker er ikke noe for meg. ;)

Piller har uansett ikke noe med dansing å gjøre, hvor får du det fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å danse! Når jeg er ute på byen, danser jeg hele tiden :) Men det verste som finnes, er når det plutselig dukker opp et svett, ekkelt mannfolk som det stinker brennevin av, som skal prøve å danse med meg.. Det blir bare for dumt! La meg danse i fred!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_P_*

Jeg går fast på dansetimer på treningssenteret jeg går på, og har lyst til å begynne på hip hop på danseskole. Synes det er veldig gøy, men merker at jeg kan bli sjenert. Skal prøve å drite i det. Danser en del hjemme også.

Det skjer at jeg danser på byen. Synes også at det er gøy, men blir lei etter en stund. En blir glad av å bevege seg, og av musikken. Også synes jeg det er litt spennende med oppmerksomheten. Kan bli litt statisk og kjedelig å sitte hele kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å danse! Når jeg er ute på byen, danser jeg hele tiden :) Men det verste som finnes, er når det plutselig dukker opp et svett, ekkelt mannfolk som det stinker brennevin av, som skal prøve å danse med meg.. Det blir bare for dumt! La meg danse i fred!

Javel, du elsker å danse.. men hvorfor??

La meg danse i fred??? handler ikke dansing om kontakt??

Eller kunne man likegodt danset i et vindu i red light district?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest Julie
Jeg gjør det fordi jeg føler at jeg må.

Rent teknisk sett så er det kropper som vifter på armer og ben.

Rent teknisk så er dans det.

Flørting og relasjoner handler om mer enn bare det tekniske.

Menn som knekker relasjonskodene, i tillegg til det tekniske, scorer veldig høyt hos mange damer.

Gjør du det bare fordi du må er det poengløst. Spar deg selv og dine dansepartnere for videre akrobatikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent teknisk så er dans det.

Flørting og relasjoner handler om mer enn bare det tekniske.

Menn som knekker relasjonskodene, i tillegg til det tekniske, scorer veldig høyt hos mange damer.

Gjør du det bare fordi du må er det poengløst. Spar deg selv og dine dansepartnere for videre akrobatikk.

Scorer veldig høyt? Hvorfor, og ikke snakk rundt grøten.

Må man ikke først løse det tekniske for å kunne løse relasjonskodene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, du elsker å danse.. men hvorfor??

La meg danse i fred??? handler ikke dansing om kontakt??

Eller kunne man likegodt danset i et vindu i red light district?

Dansing handler om kontakt ja, men når fulle folk på byen begynner å grafse og skal holde meg tett inntil dem, så blir jeg bare irritert.. Jeg har dansa både swing og salsa i mange år, og liker best å danse med folk som kan danse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest Julie
Må man ikke først løse det tekniske for å kunne løse relasjonskodene?

Man ikke noe som helst.

Jeg ser ingen grunn til å utdype temaet mer for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker dansing.

Spesielt salsa og den type dans. Men kan danse etter alt.

Elsker å danse med gutter som virkelig har rytmen!

Jeg danser hvor som helst og når som helst!

Jeg synes det er helt fantastisk å danse med en type jeg liker, f.eks. på byen... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rent teknisk sett så er det kropper som vifter på armer og ben. Hva er dealen med det?? svette blir de også. Aerobic kan man drive med på dagtid i et treningsrom med treningsklær.

:klappe:

Dessuten er dansing veldig syndig iflg Bibelen..

La oss be.

(Trykk på Esc på tastaturet ditt i rette øyeblikk, så blir klappesmileyen til en be-smiley, tilfeldig.. ? Neppe !)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Jeg er også veldig glad å danse (hvis musikken er bra vel og merke). Å spørre hvorfor jeg gjør det blir som å spørre hvorfor noen liker kaffe mens andre ikke gjør det!

I mitt tilfelle skjønner jeg faktisk ikke helt hva relasjoner har med dansing å gjøre, jeg kan danse alene, sammen med venner og venninner, men jeg kan selvsagt også bruke dansing til å flørte. Poenget mitt er at dansing er noe jeg gjøre for min egen del, enten det er ute på byen eller hjemme hos meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...