Gå til innhold

hvor mye bruker dere på kosmetikk?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Hvor mye tror dere at dere bruker i gjennomsnitt på en måned på sminke og hudpleie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si for jeg kjøper gjerne mer når jeg er ute å reiser enn ellers... Hmm, men i snitt kanskje 3-500 kr i mnd? (hvis man ser bort i fra shampo, balsam og dusjsåpe)

Skrevet

Denne måneden har jeg vel brukt litt over 200,- på sminke og slikt. Kjøpte body butter og foundation, samt noen sminkeprøver.

Men jeg bruker vel i gjennomsnitt litt under hundre kr i måneden på kosmetikk, inkludert sjampo/balsam, deodoranter og sånt.

Skrevet

Ca. 400,- kanskje...det er inkl. sjampo/balsam. Maks 400,- vil jeg si :-D.

Gjest Gjest_P_*
Skrevet

Bruker litt sminke hver dag, men kjøper det sjelden. Ikke inkludert shampo/balsam/shower gel bruker jeg kanskje 30 kr i mnd i snitt.

Skrevet

Vanskelig å si, men kanskje ca 400,- i snitt? Da er det hudpleie som er den største utgiftsposten.

Skrevet (endret)

Jeg bruker ikke nødvendigvis penger på kosmetikk hver måned, men fyller på når det trengs. Kan derfor anslå 0 til 300kr på en 3måneders periode.

Endret av Advena
Skrevet

Jeg kjøper shampoo og balsam ca. annenhver måned, vil jeg tro. Det blir da ca. 80 kroner måneden. Kjøper ikke sminke og hudprodukter, det er i hvert fall noen år siden jeg gjorde det sist.

Gjest StockDama
Skrevet

Har ikke peiling. Det kan gå flere måneder mellom hver gang jeg må kjøpe noe nytt...så vet sannelig ikke. Ikke mye hvertfall.

Skrevet

Uff. Alt for mye. Med shampoo, balsam, dusjsåpe og sånt blir det fort 500 - 1000 kroner i måneden.

Det skyldes nok det at jeg alltid tror at jeg trenger noe når jeg tilfeldigvis går innom Glassmagasinet...;)

Skrevet

2-300kr mnd tipper jeg, da ikke medregnet shampo og balsam. Kjøper sånne litersflasker med shampo/balsam på nett som holder ganske lenge så er ikke sikker på hvor mye det blir pr mnd, men inkludert hårskum/leave-in/hårkur etc blir det nok ca 150kr mnd.

Skrevet

500,- en mnd, 300,- mnd etter. Kjøper maskara, sjampo og balsam hver mnd, og fyller på med pudder annenhver mnd. Resten av sminka holder seg lenge, så trenger ike kjøpe noe av dette i nærmeste fremtid.

Skrevet

Ikke mye, har liksom fylt opp sminkeskrinet med basisvarer, og da vare det jo evig. Det eneste jeg noensinne har brukt opp er maskara, tror jeg, ellers varer jo alt evig... Til daglig bruker jeg også bare rouge/solpudder (er ekstremt lys i huden) og maskara. Hudpleie går det noe av, men ikke hver måned. Shampo og slikt kjøper jeg hos frisør, og det varer jo også veldig lenge.

Jeg sier 200,- i måneden, jeg, gjennomsnittlig, inkludert hud- og hårpleie og ren kosmetikk.

Skrevet

Jeg bruker rundt 1 000,- - 1 500,- i måneden når jeg tar med frisør hver 4. uke; shampo, balsam, hårkur, hudpleie; ansiktskremer, renseprodukter osv. osv. :danse:

Skrevet

Blir vel 2000-3000 kr i måneden (noen ganger kan jeg handle for 7000 i løpet av en måned, andre ganger bare 500). Har skikkelig sminkedilla, og har også greid å legge til meg noen skikkelig dyre vaner de siste årene... :sjenert:

Gjest Borghild
Skrevet

Aner ikke hvor mye, men det er myyyyyyyyyyyyyyyye ja!

Gjest Morgan le Fay
Skrevet (endret)

Statshemmeligheter er ikke til for å røpes. :fnise: Men det er betraktelig mindre enn tidligere, siden jeg har gått lei av å teste nye hårprodukter.

Endret av Morgan le Fay
Gjest Frysepulver
Skrevet

Sjampo, balsam og dusjsåpe blir vel raskt en 600-800 i måneden (jeg dusjer daglig og liker at det formelig renner gjennom fingrene - i tillegg til at jeg bruker frisørprodukter)

Sminke handler jeg stort sett på parfymeri; 1000 i måneden i snitt kanskje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...