Gjest lillagubban Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Hva er det, hva gjør det, hvor brukes det? Nå er det så kaldt og blir så tørr og "nedfryst" i ansiktet, kan kuldekrem hjelpe der for eksempel?
foolish Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 (endret) Ja da kan kuldekrem absolutt hjelpes En kuldekrem er en krem med høyt fettinnhold, lite vann og få tilsetningsstoffer, og passer perfekt for ansikt/lepper i kulden, som såre barnekropper Selv bruker jeg Avéne Cold Cream http://www.pharmazon.gr/images/cold_cream_cream.jpg Anbefales på det sterkeste, og ifølge apoteket vant den KK's Kuldekrempris:P Prøv ut, den gjør huden myk og deilig når du er ute i kulden, også slipper du at det blir irritert og rødt! Endret 25. november 2007 av foolish
Gjest Gjest_Mari_* Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 jeg sykler en del ute om vinteren, bruker å ha på litt "eight hour cream" på kinn og nese, hjelper godt på!
Gjest lillagubban Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Takk for svarEight Hour Creams lukter litt for sterkt, men skal prøve Avene på apoteket!
Gjest Raptuza Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Apoteket sel ein grei kuldekrem som eg ikkje kjem på navnet på som eg har brukt på barnefjes og mitt eget. Trur og Decleor har ein veldig feit krem som m.a. kan nyttas som kuldekrem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå