Gjest Gjest_stine_* Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Jeg har hørt at man bør gå med solfaktor 15 hele året for å unngå solskader. Det går jo ann å bruke en fuktighetskrem med solfaktor men jeg har jo en fuktighetskrem som fungererer. Skal jeg bare blande solfaktor med fuktighetskremen? Hvilken solkrem er bra. trenger noe som ikke er for fett. har litt fet blandingshud.
Gjest lucky!74 Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Jeg har hørt at man bør gå med solfaktor 15 hele året for å unngå solskader. Det går jo ann å bruke en fuktighetskrem med solfaktor men jeg har jo en fuktighetskrem som fungererer. Skal jeg bare blande solfaktor med fuktighetskremen? Hvilken solkrem er bra. trenger noe som ikke er for fett. har litt fet blandingshud. MD formulation har kremer med faktor 15 og 30 med og uten farge. Jeg har blandingshud å får lett kviser. Har prøvd div faktor kremer med katastrofe resultat! Masse kviser. Men MD sin solkrem er helt topp! Har ikke noe kviser nå som jeg bruker denne. Jeg bruker faktor 30 som dagkrem,det holder med fukt om dagen siden jeg fort blir blank. Bruker vanlig fuktighetskrem om natten isteden så for min del er det ikke nødvendig med begge deler om degen , selv om dette helt sikkert går helt fint.
Kraistin Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 bruker dr. hauscka flytende dagkrem. Bør jeg har enda en solkrem over? Noen som vet om dr. hauscka har produkter med solfaktor? Og inneholder fuktighetskremer med faktor også UVA-filter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå