Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Hei Eg har eit spm ang eggløysing: er det normalt å få veldig ureinhud når ein har eggløysing?
LindaL Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Hei Eg har eit spm ang eggløysing: er det normalt å få veldig ureinhud når ein har eggløysing? Har hørt om de som får det,selv fikk jeg mye kviser med en gang jeg ble gravid,faktisk en uke etter egg.løsninga
Gjest gjesta Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Då håper eg frøet er i boks...:D hadde eggløysing på søndag tror eg (murring i magen 14 dager etter første mensdag + alle kvisene eg fikk) blir spennendes å se :rødme:
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Jeg har også merket mer kviser rundt mens og det jeg tror er eggløsing. Har uregelmessig mens men merker noen dager at eg har mer kviser enn ellers og tror det kan ha en viss sammenheng med EL. Noen gode råd mot kviser forresten???Har nett kjøpt en ansiktsvask og krem på helsekost. Håper den kan være effektiv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå