Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Jeg har mørkegrønne øyne, og lurer på hvilken farge jeg da bør bruke på øyenskyggen? Jeg tar også imot anbefalinger på merker.
jannamor Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Jeg bruker mye lillatoner, synes det får frem øyenfargen godt. også fått ambefalt grått, selvom jeg ikke bruker det. Ellers er jeg veldig glad i brunt og grønt. Bruker mye chanel
Fam Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Til grønne øyne er det lilla og brunt som gjelder. Lilla, ikke syrin eller rosa, men nærmere det fiolette. Brunt, mocca/kaffe farger, ikke beige farver. Burgunder farve er også nydelig til grønne øyne. Grønt, grått og blått er ikke farvene å velge for å fremheve grønne øyne. Enkelt triks: har du en grønn plante hjemme? Test med bakgrunner i forskjellig farve..du ser lett hva som fremhever den grønne veksten og hva som ikke gjør det. Har du ikke plante sa du? Tegn en grønn kvast inne på f.eks paint programmet og kjør på med forskjellige bakgrunnsfarver.
jannamor Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 jeg har aldri likt grått selv, men fått det ambefalt. grønt bruker jeg masse og på meg funker det i hvertfall
Saeria Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Kobberbrun (skimmerfarge) og gull kan også være veldig fint.
Gjest Raptuza Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Har grøne auger sjølv, og rosa får veldig godt fram fargen på augene!
Saeria Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 Fikk i dag noen prøver på burgunderrødt og det ble veldig fint til mine grønnbrune øyne.
Gjest Opa Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 Mine øyne skifter mellom blå og grønne, og bruker jeg brun eller lilla øyenskygge blir de skikkelig grønne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå