Gjest Hermann Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Jeg er mann. Men penisen min peker nedover. En sjelden misdannelse. Når den står, peker den rett nedover. Da kan jeg ikke sitte uten at vekta hviler på den. Den er stiv som armeringsjern og ok størrelse. Men peker nedover. Jeg skriver ikke dette som en kontaktannonse, men jeg lurer på om kvinner i det hele tatt kunne tenke seg å være sammen med en sånn freak. Sex er mulig, men penisen er ikke bøyelig nok for vanlige stillinger. Vi må faktisk ligge motsatt vei, og holde hverandre i foten.
Gjest Pax Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Er man glad i hverandre er det null problem.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Har du snakket med lege om dette? Jeg har latt meg fortelle at denslags kan opereres, og at så lenge det ikke er en krumning i selve penis som er problemet, så er det rimelig risikofritt. Hvis det er et stort problem for deg, praktisk og/eller psykisk, så bør du kanskje undersøke om det kan gjøres noe med det.
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Doggy fungerer ofte bra med "nedovertiss"
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Min går sånn: |/ Helt umulig å bøye den ned når den står sånn er det vanlig?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå