Gjest Gjest_Elvira_* Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Jeg savner kjærligheten som finnes mellom to voksne mennesker. Godhet, varme, ømhet, nærhet..... Hva om jeg aldri møter kjærligheten? Hva om jeg bestandig må leve alene? Tanken er veldig skremmende - den skaper panikkfølelse hos meg av og til. Det er en grusom tanke............. Det jeg ønsker meg mest er nærhet og varme. Men jeg er redd for gi meg hen - tørre å stole på andre. Livet mitt føles tomt, til tross for at jeg har mange ting å være glad for, og som eg er glad for. Tross alt har jeg det veldig bra - men tomheten jeg føler er sår
Frey Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Ja, hva om du må leve livet ditt alene? Det finnes jo dem som ikke finner kjærligheten. Noen finner den og den er ikke gjengjeldt, og atter andre har den en stund men mister den. Det man må gjøre er å finne andre ting å fylle livet sitt med rett og slett. Mens man driver og fyller livet sitt møter man jo gjerne også mennesker man ikke ville møtt ellers, og kanskje møter man kjærligheten der. Man må rett og slett fokusere på det positive man har..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå