Gjenglemt sykkellås Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Jeg leter etter altså navnet på en kjent smykkekunster da smykkene hans er kjent under hans navn. Han er dansk. Det jeg vet om han er følgene: *Smykkene hans er veldig moderne og jeg tror de er veldig "in" for tiden. *Mange gullsmedbutikker fører merket. *Jeg tror datteren hans også lager smykker under hans navn. *Han har laget et pingvinsmykke for kort tid siden hvor inntektene skulle gå til et veldelig formål. *Mange av smykkene hans er laget slik at man kan kjøpe anheng og smykkelås uavhengig av hverandre, slik at man kan kombinere flere forskjellige kjeder til samme lås og omvendt. Noen som vet? Blir veldig takknemlig for svar.
Gjest Tulipa Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Kan det være Ole Lyngaard du mener? Datteren, Charlotte Lyngaard lager nemlig også nydelige smykker ..
Gjenglemt sykkellås Skrevet 24. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2007 Åh, ja absolutt! Ole Lyngaard er helt klart mannen jeg var ute etter. Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå