Gå til innhold

Blande produkter

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jente 18_*
Skrevet

Er dumt å gjøre det. hva kan skje. Jeg bruker decleor men brukte dermalogica før og har noe igjen. Ikke rens eller noe sånn men noe som beroliger huden å sånn. kan jeg bruke det eller er det krise?

Jeg har hørt noe om at Decleor kan blandes med MD,stemmer det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Farlig og blande hudpleieprodukter? Har jeg aldri hørt. Da ville jeg ikke brukt produktet... huff og huff. Håper ikke det stemmer :)

Skrevet

Tviler på at det er farlig med mindre det er no skumle saker i produktene.

Men at huden kan reagere tror jeg nok. Kommer som sagt ann på hva produktene inneholder.

Gjest Purple ii
Skrevet

Det er vel ikke farlig, men mange hudpleieserier er lagd med produkter som skal komplettere hverandre, og de skal liksom fungere best hvis man bare bruker dem, og ikke mikser med andre merker. (Om det er sant eller bare et salgsargument, vet jeg ikke... ;) )

Skrevet
Det er vel ikke farlig, men mange hudpleieserier er lagd med produkter som skal komplettere hverandre, og de skal liksom fungere best hvis man bare bruker dem, og ikke mikser med andre merker. (Om det er sant eller bare et salgsargument, vet jeg ikke... ;) )

Liksom tror jeg er stikkordet her. Bland i vei og ikke la deg lure av salgsargumenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...