Gjest Gjest_jente 18_* Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Er dumt å gjøre det. hva kan skje. Jeg bruker decleor men brukte dermalogica før og har noe igjen. Ikke rens eller noe sånn men noe som beroliger huden å sånn. kan jeg bruke det eller er det krise? Jeg har hørt noe om at Decleor kan blandes med MD,stemmer det?
jannamor Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Farlig og blande hudpleieprodukter? Har jeg aldri hørt. Da ville jeg ikke brukt produktet... huff og huff. Håper ikke det stemmer
Fam Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Tviler på at det er farlig med mindre det er no skumle saker i produktene. Men at huden kan reagere tror jeg nok. Kommer som sagt ann på hva produktene inneholder.
Gjest Purple ii Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Det er vel ikke farlig, men mange hudpleieserier er lagd med produkter som skal komplettere hverandre, og de skal liksom fungere best hvis man bare bruker dem, og ikke mikser med andre merker. (Om det er sant eller bare et salgsargument, vet jeg ikke... )
Elze Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Det er vel ikke farlig, men mange hudpleieserier er lagd med produkter som skal komplettere hverandre, og de skal liksom fungere best hvis man bare bruker dem, og ikke mikser med andre merker. (Om det er sant eller bare et salgsargument, vet jeg ikke... ) Liksom tror jeg er stikkordet her. Bland i vei og ikke la deg lure av salgsargumenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå