Celiclya Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Nå er jeg så lei av barbering og sår hud og "kviser" der nede at jeg skal begynne med voksing. Noen som har noen steder å anbefale enten i Drammen eller Oslo? Hva er pris på en slik behandling og hvor ofte må det gjøres?
Catzy Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Jeg har vært veldig fornøyd med damene på Din Hud og Hårpleie. Holder til i Homannsbyen (Majorstua) og Nydalen i Oslo. Tror det koster litt over 400 kr første gang man gjør det, og så er det rimeligere de påfølgende gangene hvis du gjør det igjen innen 3 måneder. (Siden hårene da sitter løsere, og tar mindre til å fjerne.) Har bare vært på den ved Majorstua selv. http://www.hudoghaarpleie.no/
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Det er en relativt nystartet hudpleiesalong på Bragernes torg. Tror det er i Emil Jensen-bygget. De utfører Brazilian Vax. Koster 700 kr for første gang. Litt dyrere enn i Oslo, men regner du med togbiletten så ...
Gjest Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Også er det en salong borte ved elixia (badet). To utenlandske damer som driver det, men de er kjempe koselige..
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Også er det en salong borte ved elixia (badet). To utenlandske damer som driver det, men de er kjempe koselige.. Er det den i 1. etasje i samme bygget som Elexia?
katla Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 Waxing Palace på Bislett i Oslo der koster det 250. Og blir veldig bra
Celiclya Skrevet 27. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. november 2007 Bor i Drammen, men er ofte i Oslo så er samme hvilken by det er i. Men 700 første gangen er litt i overkant synes jeg. Lurer på det samme som gjest - er den ved Elixia i samme bygning i 1 etasje?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. november 2007 #9 Skrevet 30. november 2007 Jeg har gått til Afrodite klinikken i Oslo. De er hygieniske (bruker ny spatel hver gang), raske og hyggelige (uten å skravle for mye mens man ligger i en småpinlig situasjon!). Kostet 300kr, så ikke så ille pris. Jeg betalte mindre da jeg bodde i utlandet, men jeg har ikke så mye i mot å betale litt ekstra for å slippe å få tre forskjellige lite-engelsktalende damer/voksere inn i rommet på tur, mens de krangler med en annen ventende kunde over at jeg hadde gått foran i køen! http://www.afroditeklinikken.no/
:-) anna Skrevet 30. november 2007 #10 Skrevet 30. november 2007 Har også vært på Afroditre-klinikken. Kan anbefales både til voksing og andre behandlinger.
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #11 Skrevet 1. desember 2007 Bor i Drammen, men er ofte i Oslo så er samme hvilken by det er i. Men 700 første gangen er litt i overkant synes jeg. Lurer på det samme som gjest - er den ved Elixia i samme bygning i 1 etasje? Jepp.. 1 etasje hos elixia..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå