Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så lei av barbering og sår hud og "kviser" der nede at jeg skal begynne med voksing. Noen som har noen steder å anbefale enten i Drammen eller Oslo? Hva er pris på en slik behandling og hvor ofte må det gjøres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd med damene på Din Hud og Hårpleie. Holder til i Homannsbyen (Majorstua) og Nydalen i Oslo.

Tror det koster litt over 400 kr første gang man gjør det, og så er det rimeligere de påfølgende gangene hvis du gjør det igjen innen 3 måneder. (Siden hårene da sitter løsere, og tar mindre til å fjerne.)

Har bare vært på den ved Majorstua selv.

http://www.hudoghaarpleie.no/

Skrevet

Det er en relativt nystartet hudpleiesalong på Bragernes torg. Tror det er i Emil Jensen-bygget. De utfører Brazilian Vax. Koster 700 kr for første gang. Litt dyrere enn i Oslo, men regner du med togbiletten så ...

Skrevet

Også er det en salong borte ved elixia (badet). To utenlandske damer som driver det, men de er kjempe koselige..

Skrevet
Også er det en salong borte ved elixia (badet). To utenlandske damer som driver det, men de er kjempe koselige..

Er det den i 1. etasje i samme bygget som Elexia?

Skrevet

Waxing Palace på Bislett i Oslo der koster det 250. Og blir veldig bra

Skrevet

Bor i Drammen, men er ofte i Oslo så er samme hvilken by det er i. Men 700 første gangen er litt i overkant synes jeg. Lurer på det samme som gjest - er den ved Elixia i samme bygning i 1 etasje?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg har gått til Afrodite klinikken i Oslo. De er hygieniske (bruker ny spatel hver gang), raske og hyggelige (uten å skravle for mye mens man ligger i en småpinlig situasjon!). Kostet 300kr, så ikke så ille pris. Jeg betalte mindre da jeg bodde i utlandet, men jeg har ikke så mye i mot å betale litt ekstra for å slippe å få tre forskjellige lite-engelsktalende damer/voksere inn i rommet på tur, mens de krangler med en annen ventende kunde over at jeg hadde gått foran i køen!

http://www.afroditeklinikken.no/

Skrevet

Har også vært på Afroditre-klinikken. Kan anbefales både til voksing og andre behandlinger.

Skrevet
Bor i Drammen, men er ofte i Oslo så er samme hvilken by det er i. Men 700 første gangen er litt i overkant synes jeg. Lurer på det samme som gjest - er den ved Elixia i samme bygning i 1 etasje?

Jepp.. 1 etasje hos elixia..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...