Gå til innhold

litt mens kluss etter pilleslutt...

Anbefalte innlegg

Gjest prøver:)
Skrevet

Dette er som følger..

sluttet på pillene (yasmin) midt i ett brett for en stund siden og fikk pille mens tre dager etter. Så fikk jeg mensen igjen 12. oktober og kun 22 dager etter det igjen( 2.nov) fikk jeg mensen igjen. Den varte ganske lenge den gangen så jeg mistenker at det er noe som henger igjen etter pillene, men i dag har det gått 23 dager..og jeg har ikke fått mensen..vet det er kor tid siden jeg hadde den sist altså, men da var det jo bare 22 dagers mellomrom.

Jeg vet ikke om vi har hatt sex i eggeløsningen min fordi vi har bare hatt sex når vi har hatt lyst og prøvd å ikke strese det noe serlig..

Men jeg merker ikke symptomer på at mensen skal komme..

Tror dere jeg kan være gravid..? er vell litt tidlig å teste ennå,me jeg har tenkt at hvis den ikke kommer innen 1 des. så tester jeg.

Har forøvrig vært veldig slapp i dag og i går, og veldig sint. Men inegn ømme pupper eller noe sånt...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

tok en test i dag jeg, bare for å skjekke for jeg tror det er i morgen jeg skal ha mens. Den var helt negativ :gråte: så lurer jeg jo nå på om det var for tidlig..?pluss at jeg tok den jo i kveld..(altså ikke morgenurin..) 27 dager siden 1. mensdag....

Gjest Gjest_maria_*
Skrevet

Hei du :)

Hvor lenge gikk du på ppillene?

Sluttet selv på pillene ca 12.10 etter halvannet år på. etter en uke av tok jeg to nye dager med piller, fordi jeg var usikker.. (hehe.. kalde føtter) sluttet igjen og fikk atter en mens ca 20.10.. Forvirret kroppen min litt da tenker jeg ;)

så nå er jeg i gang med pp1. Tenker ganske mye på det... men har jo ingen kontroll på syklusen min enda..

Vi er nok i ganske så lik situasjon. Det er ingen fasit her. Det kan ta både kort og lang tid etter pilleslutt før det klaffer, er så individuelt.

Det kan nok godt være det var for tidlig for deg å få positivt på g-testen.. hadde selv mensen ca 07.11 og må nok belage meg vente til over 05.12 for en mest mulig sikker test.. vent en kort uke til, og har du ikke fått mensen til da, så prøv igjen. ;)

Bare vent og se.. vi blir nok gravide når vi minst aner det ;)

Lykke til :)

Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet

Hei! :-D

Føler jeg passer litt inn her..bare at jeg har gått lenger på pillen da.. (6år) Vi er nå inne i pp2, ingen resultat enda.. har ikke helt funnet eggløsningen min heller, sliter med uregelmessig mens etter p-pille bruk.. men har ikke stresset med finne ut av det heller enda. Jeg begynner allerede å bli ganske utålmodig, hadde ikke regnet med at dette kom til å ta så lang tid.. :sur: Vet det er vanskelig å la ver å teste for graviditet, men ville ha ventet en stund til var jeg deg.. så blir du ikke skuffet! Håper det klaffer for oss til slutt, alle sammen! :klem:

Skrevet

Det er veldig forskjellig på hvor lang tid man trenger for å få pillene ut av kroppen.

Jeg sluttet på pillene i januar. Fikk mensen helt etter klokka fram til april. Da fikk jeg plutselig mensen igjen bare to uker etter forrige gang.

Tror jeg først kom i normalt gjenge igjen da. Har hørt folk som bruker enda lenger tid også... :sjenert:

Lykke til

Skrevet

javel, da kom tanta i dag:(

men jeg trøster meg at dette bare var pp2 og at jeg ihvertfall jeg kan være gla for at jeg tor jeg nå har fått normal syklus etter jeg sluttet på pillen.. :)

lykke til dere andre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...