confdilla Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Hei. Har lurket KGs-diskusjonsforum i lang lang tid og har hatt stort utbytte av å lese det. Har aldri hatt noe behov for å skrive noe men nå har det dukket opp en situasjon som jeg ikke klarer å løse selv. Litt usikker på om temaet er postet under rett emne, en moderator må gjerne flytte den om det er ønskelig. De siste 18 månedene har jeg vært så heldig å bo med to kjempe flotte jenter. De er henholdsvis 19- og 38 år - datter og mor. Grunnen til at de flyttet inn var at moren gikk gjennom et samlivsbrudd og de hadde et akkutt behov for tak over hodet - det var aldri menigen at de skulle bli boende. Vi hadde aldri hatt noen form for relasjoner før de svarte på en boligannonse jeg hadde i forbindelse med min altfor store leilighet. Moren jobber som regnskapsfører i et større firma i byen, mens datteren tar for tiden andre året på en bachelorgrad. Vi gikk alle tre meget godt overens - felles middag, mange utflukter og vi ble etterthvert en del av hverandres sosialenettverk. Jeg og datteren fikk overtid spesielt god kontakt og vi innledet et kjærlighetsforhold. Sammen har jeg og hun det svært fint og følelsene vi har for hverandre er sterke og gjensidge - ikke noe forbipasserende fling med andre ord. Men her ender idyllen. Like før sommeren var datteren på weekendtur med vennindene til London. Moren hadde vært på jobbseminar i byen vi bor hele uken og de avsluttet seminaret med en bedre middag og mye rødvin på et fint hotell. Moren er ikke noen stordrikker men denne kvelden gikk det overstyr. Den samme kvelden hadde jeg invitert noen venner på middag siden jeg for en gangskyld hadde leiligheten for meg selv. Like etter at de hadde dratt kom moren hjem. Jeg må innrømme at jeg ikke var helt edru selv, men moren var wasted beyond recognition. Noen detaljer tror jeg ikke dere trenger, men vi våknet sammen neste dag. Stemningen dagen etterpå var overraskende god og behagli selv om begge visste at vi hadde gjort noe galt. Vi snakket i grunn ikke noe om det - Søndagen kom og datteren kom hjem. Vi levde som normalt den neste uken og forholdet mellom meg og datteren fortsatte bare å blomstre. I jobben min har jeg flexitid og det blir en god del jobbing hjemmenfra. På Onsdagen to uker etter hendelsen med moren går jeg i dusjen i ti-tiden. Da har datteren allerede gått på skolen. Mens jeg står i dusjen og koser meg litt med meg selv merket jeg plutselig at døren går opp. Det er moren som har bestemt seg for å bli hjemme fra jobb, i det jeg åpner forhenget stiger moren naken inn i dusjen til meg. Vi har helt utrolig deilig sex og vi får ikke hendene av hverandre før klokken nærmer seg tre og vi vet at datteren snart kommer hjem. Slik har det fortsatt med jevne mellomrom den siste tiden, men jeg føler det bare er et tidsspørsmål før noe går galt. Jeg vet at jeg ikke burde fortsette dette spillet. Følelsene for datteren har ikke blitt noe mindre, men jeg kjenner at jeg kanskje begynner å få litt følelser for moren også. Noe må gjøres! Jeg har bestemt meg for at jeg ikke kan fortsette, selv om jeg for tiden føler meg som verdens heldigste mann som har sex med to super flotte jenter og gir og får kjærlighet til de begge. Spørsmålet mitt blir dermed; hva skal jeg gjøre? Jeg har gjort meg opp noen tanker selv men har store problemer med å velge. Jeg er ferdigutdannet og er i en alder av 26. Har begynt å tenke litt på barn og familie, og kunne tenkt meg å stiftet dette med begge to.
Gjest Frysepulver Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Jeg hadde laget en bedre middag jeg, og i ro og mak over et deilig måltid med dertil tilhørende vin spurt de to om de kan tenke seg dette. De har sikkert skjønt at du har et forhold til begge to likevel, så du skal slettes ikke se bort i fra at de ønsker et slik forhold selv! Lykke til, alle tre
Gjest Opa Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Dette høres jo virkelig koselig ut! Du skal ikke se bort fra at det er som Frysepulver skriver.
Frey Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Og hvis du får noen unger med hver av dem også så kan dere få grupperabatt når dere skal på ferie og sånt! Genialt
nettvenninnen Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 God ide. skaff barn med begge, du. For da blir du far,stefar,stebestefar,svigersønn og bror. Større familielykke skal man lete lenge etter. Eller alternativ to. Sats på at vi damer er dumme og kjør på som før. Fra spøk til revolver. Det her kommer nok (som du sier) til å oppdages og vil neppe fungere i lengden. Om det er noen god ide å stifte familie med begge bør du vel selv vite svaret på. Men du kan jo alltids prøve å finne opp kruttet på nytt...Lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Du får sette deg ned sammen med dem og spørre hvilket råd de har til deg om hvem du bør velge.
*Pepperkake* Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 (endret) 19 år og 2 år på bachelorstudiet? morromannen! Skal du skrive et tulleinnlegg bør du sørge for å få det grunnleggende riktig Endret 25. november 2007 av *Pepperkake*
Milly:) Skrevet 25. november 2007 #8 Skrevet 25. november 2007 19 år og 2 år på bachelorstudiet? morromannen! Skal du skrive et tulleinnlegg bør du sørge for å få det grunnleggende riktig Er mulig at hun har begynt på 2. året da, hvis hun er født seint på året. Så akkurat det er ikke så usannsynlig. Resten, derimot...
*Pepperkake* Skrevet 25. november 2007 #10 Skrevet 25. november 2007 Er mulig at hun har begynt på 2. året da, hvis hun er født seint på året. Så akkurat det er ikke så usannsynlig. Resten, derimot... Man fyller 19 det året man går ut av vgs så sannsynligheten er svært liten.
La Luna Skrevet 25. november 2007 #11 Skrevet 25. november 2007 Man fyller 19 det året man går ut av vgs så sannsynligheten er svært liten. Hvis hun er født i desember så er ikke sannsynligheten liten nei. Ei venninne av meg fylte tjue for et par dager sida, og hu går andre året på bachelorgrad. Er mange som begynner rett fra vgs.
*Pepperkake* Skrevet 25. november 2007 #12 Skrevet 25. november 2007 (endret) Hvis hun er født i desember så er ikke sannsynligheten liten nei. Ei venninne av meg fylte tjue for et par dager sida, og hu går andre året på bachelorgrad. Er mange som begynner rett fra vgs. Det KAN skje, men ikke særlig vanlig nei. Dersom man går ut vanligvis som 19-åring, men pga sen fødsel går ut som 18 åring fyller man uansett 20 i løpet av det første semesteret på 2 året. Og det er ikke så forferdelig mange det gjelder hvis man ser hvor mange studenter som finnes. Uansett: hele tråden er jo bare bullshit Endret 25. november 2007 av *Pepperkake*
La Luna Skrevet 25. november 2007 #13 Skrevet 25. november 2007 Det KAN skje, men ikke særlig vanlig nei. Dersom man går ut vanligvis som 19-åring, men pga sen fødsel går ut som 18 åring fyller man uansett 20 i løpet av det første semesteret på 2 året. Og det er ikke så forferdelig mange det gjelder hvis man ser hvor mange studenter som finnes. Uansett: hele tråden er jo bare bullshit Det gjelder jo faktisk alle de som er født i desember/slutten av november og går rett fra vgs til uni/høgskole. Så klarer ikke se for meg at det er så veeldig usannsynlig. Men, men, er jo ikke relevant for tråden, trådstarter får vel bare fortsette å kose seg med både mor og datter
*Pepperkake* Skrevet 25. november 2007 #14 Skrevet 25. november 2007 Det gjelder jo faktisk alle de som er født i desember/slutten av november og går rett fra vgs til uni/høgskole. Så klarer ikke se for meg at det er så veeldig usannsynlig. Men, men, er jo ikke relevant for tråden, trådstarter får vel bare fortsette å kose seg med både mor og datter Jeg må bare kommentere det selv om det er off topic... Jeg er født i slutten av desember og gikk i klasse med samme årstrinn, så det gjelder ikke ALLE Jeg kjenner bare en som begynte et år tidligere (født i januar). Jeg kjenner flere som har bursdag de to siste ukene i desember som ikke begynte ikke før. Alle gikk også rett på høyskole etter vgs.... Så det er heller sjeldenhetene som begynner tidligere.
foolish Skrevet 25. november 2007 #15 Skrevet 25. november 2007 Dette er vel forsåvidt ikke et familieproblem enda heller?
Gjest Hiro Skrevet 25. november 2007 #16 Skrevet 25. november 2007 Forutsatt at du ikke troller, har jeg følgende budskap til deg. Jeg er direkte; men du har et stort problem. Minimer skadeomfanget og legg kortene på bordet. Mest sannsynlig flytter de nok ut, så å stifte familie er nok bare å glemme. Forbered deg på å miste begge. Du sitter ihvertfall igjen med et eventyr og en historie.
foolish Skrevet 25. november 2007 #17 Skrevet 25. november 2007 Kanskje Se og Hør er villig til å betale litt for historien din også Jeg ser for meg overskriften "Mann innledet forhold med mor (38) og datter (19)"
Milly:) Skrevet 25. november 2007 #18 Skrevet 25. november 2007 Jeg må bare kommentere det selv om det er off topic... Jeg er født i slutten av desember og gikk i klasse med samme årstrinn, så det gjelder ikke ALLE Jeg kjenner bare en som begynte et år tidligere (født i januar). Jeg kjenner flere som har bursdag de to siste ukene i desember som ikke begynte ikke før. Alle gikk også rett på høyskole etter vgs.... Så det er heller sjeldenhetene som begynner tidligere. Skjønte ikke helt hva du mente med å begynne tidligere, men poenget er at det kan godt hende denne jenta går 2. året på bachelorgraden selv om hun er 19. Hun kan være født i januar og begynt et år tidligere på skolen (vet om flere som har gjort det), eller hun kan være født seint på året. Det er derfor absolutt ikke usannsynlig at 19-åringen (fiktiv eller ikke fiktiv) går 2. året nå. Om det er et mindretall for er født seint eller ikke har vel lite å si... Beklager videre avsporing!
La Luna Skrevet 25. november 2007 #19 Skrevet 25. november 2007 Jeg må bare kommentere det selv om det er off topic... Jeg er født i slutten av desember og gikk i klasse med samme årstrinn, så det gjelder ikke ALLE Som jeg sa, hvis du leser svaret mitt: Jo, det gjelder ALLE som er født i desember (går sammen med årskullet sitt) og begynner på uni/høgskole rett fra vgs. De vil ALLE være 19 år i november i sitt andre år på bachelorgrad.
*Pepperkake* Skrevet 25. november 2007 #20 Skrevet 25. november 2007 Som jeg sa, hvis du leser svaret mitt: Jo, det gjelder ALLE som er født i desember (går sammen med årskullet sitt) og begynner på uni/høgskole rett fra vgs. De vil ALLE være 19 år i november i sitt andre år på bachelorgrad. Den satt langt inne gitt!
Anbefalte innlegg