Gjest Gjest Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Jeg har lenge hatt problemer med tørr hud, særlig om vinteren. Har hatt sår oppå hendene. Kom til å tenke på at jeg kanskje manglet vitaminer, og kjøpte Møllers dobbel. Det gikk ikke mange dagene før jeg merket bedring. Nå er det så bra at jeg neste ikke trenger å smøre. Så jeg ønsker å komme med et tips til dere som har samme problemet. I stedet for å kjøpe masse dyre kremer som ikke virker, bør dere kjøpe Møllers dobbel eller tran. Det er mulig at denne burde vært lagt på kropp og helse, men jeg la den her fordi mange som har problemer med tørr hud leser her i stedet og ber om råd ang. bodylotions og håndkremer.
Gjest Raptuza Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Jeghar tatt tran i alle år men har likevel problemer med tørre hender og ansikt....så er ofte nødvendig med ytre produkter også...
Gjest Morgan le Fay Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Jeg bruker både omega 3 og fete kremer, og til sammen holder de huden sånn noenlunde i sjakk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå