Hedda22 Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 ja, da har vi fått resultatfor all å så deilig det var å se et +... en helt fantastisk dag, håper bare jeg klarer å holde på den lille spiren! Masse lykke til alle dere andre som prøver!!!!!! klemmeklem
Mamman Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Gratulerer kjempe masse. En utrolig følelse
Mirabella83 Skrevet 25. november 2007 #9 Skrevet 25. november 2007 hipp hipp hurra! ...så det ER mulig å bli gravid altså begynner nesten å blir usikker. hehe, neida! masse lykke til med graviditeten! Vi sees på "gravid og småbarn"-forumet snart. Skal bare først... så får vi se hvordan det går.
Hedda22 Skrevet 26. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 26. november 2007 hipp hipp hurra! ...så det ER mulig å bli gravid altså begynner nesten å blir usikker. hehe, neida! masse lykke til med graviditeten! Vi sees på "gravid og småbarn"-forumet snart. Skal bare først... så får vi se hvordan det går. Hehe, ja jeg må si jeg trodde jeg så syner når jeg så to streker på billigtestene.. føler jeg har tatt så mange som ble negative at jeg ikke hadde noe tro på at jeg ville få positiv.. men så plutselig bare skjedde det, tar nok litt tid før jeg skjønner at jeg faktisk er gravid.. Masse lykke til med prøvingen!!!
Zeena Skrevet 27. november 2007 #13 Skrevet 27. november 2007 Gratulerer Så morro da. Nyt svangerskapet videre.
Gjest Indo Skrevet 27. november 2007 #14 Skrevet 27. november 2007 Så artig! Gratulerer så masse=) Hvor langt er du på vei da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå