Gå til innhold

Er jeg klar for dating...

Anbefalte innlegg

Gjest Nysepaparert
Skrevet

Hei, jeg trenger litt hjelp her.

Er i midten av 30 årene... nyseparert og med to barn. Ting fungerer greit i hverdagen, både med samarbeid med x og med barna.

Nå har jeg derimot truffet en fyr jeg liker veeeeeldig godt. Vi kjenner hverandre fra gamle dager, og har fått kontakt via kjenfolk.

Well, vi har snakket med hveranre et par mnd på tlf og nå truffet hverandre i et par uker. Saken er bare den at jeg blir så inmari usikker på hva dette er, må ærlig innrømme at jeg er livredd for å bli skuffet.... er vel egentlig ikke klar for noe, men alikevel klarer jeg altså falle for noen som jeg gjerne vil satse på...

Er det vktig at man har litt alenetid før man evnt involverer seg igjen? Jeg har nok vært litt dum også for jeg har sagt i veldig mange samtaler at jeg ikke er klar for noe, men det er jo nettopp det jeg er... tror jeg da.

Skal jeg legge kortene på bordet og fortelle det? Føler at vi er såpass voksne begge to at jeg ikke vet om jeg orker dette "skuespeillet" for å leke interessant?

Noen råd? Merker bare at jeg er så usikker på hvordan man oppfører seg, hvor mye man skal si etc etc.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår deg godt, har vært der selv. Men selv om vi har fått noen riper i lakken, så har vi jo våre behov. Høres jo fornuftig ut å være alene litt først etter et brudd, men jeg har aldri fått det til. Like greit å hoppe opp i sadelen igjen og la det stå til. Hva man skal si, når? Har jeg aldri greid å finne ut. Menn er noen rare dyr. Det blir stort sett feil uansett, så det er like greit å gjøre som man innerst inne føler for.

Skrevet

Det er vel veldig individuelt når man er klar for noe nytt etter et brudd, og mange trenger litt alenetid for å få orden på seg selv og se at man klarer å stå på egne ben. Men jeg tror det samtidig er viktig å ikke bruke for lang tid. Er man alene for lenge og finner ut at man trives med det, man får tid til å pleie både seg selv og venner, blir man etterhvert veeeeldig kresen og da er det ikke lett å finne noen ny som skal passe inn. Kravene til ny partner stiger proposjonalt med den tiden man er alene kan man få inntrykk av. :kaffe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...