Gå til innhold

Større bryster av p-piller???

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg går på Yasmin, og føler at det begynner å "skje ting med frontpartiet... hjeeeelp! Er det noen som har erfaringer med dette? Og i såfall hvilket merke bruker/brukte du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at bivirkninger av p-piller bl.a. kan være "brystspreng"... ikke at jeg helt vet hva det er, men... :roll:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har alltid hatt generøst frontparti ( :lol: ) og vet faktisk ikke om det ble noe større da jeg begynt med p-piller. Jeg gikk opp endel kilo samtidig med at jeg begynte, og jeg vet av erfaring at mine fordeler blir større ved vektøkning. (Det første som forsvinner når jeg slanker meg er nemlig disse...)

Kan brystøkningen ha noe med at du generelt har gått opp i vekt å gjøre, Livets Datter? Hender jo at p-piller har denne virkningen også?

Skrevet

P-piller kan ha många lustiga effekter. Större pupper, svullen mage, humörsvängningar etc... Du lurar kroppen med hormonerna och det är "normalt" med biverkningar.

Jag fick dessvärre inga sådana biverkningar (hade gärna sett lite större pupper) när jag testade p-piller, däremot gott om andra mindre kul biverkningar.

Skrevet

Kan brystøkningen ha noe med at du generelt har gått opp i vekt å gjøre, Livets Datter? Hender jo at p-piller har denne virkningen også?

Har dessverre ikke lagt merke til noen vektøkning, nei. Men jeg vet at dette også kan være en av bivirkningene.

Skrevet

Det er så lenge siden jeg begynte på p-piller at jeg ikke husker om kroppen min endret seg noe :o

Større pupper fikk jeg ihvertfall ikke. Har alltid hatt små pupper (men de er fine som de er ;-))

Vurderer nå å gå over til annen prevensjon. Kroppen kan umulig ha godt av denne typen jevnlig "hormonbehandling" i åresvis (les:15år!!)

Skrevet

Da jeg i mine ungdomsår brukt p piller, så ble faktisk puppene mine større.

Merket husker jeg ikke da det er ca. 16 år siden. :wink:

Skrevet
Jeg har alltid hatt generøst frontparti ( :lol: ) og vet faktisk ikke om det ble noe større da jeg begynt med p-piller.

Jeg er ikke så voldsomt "generøs" noen steder, og merker lett dersom det kommer litt mer enkelte steder! :oops:

Skrevet

Hvor gammel er du Livets datter? Hvis du er midt i pubertetsalderen, kan nok p-pillene ha litt innvirkning på puppene dine. Jeg har hørt flere som sier at de har fått større pupper av p-pillene når de begynte med dem i 16-18 årsalderen. Nå har jeg brukt p-piller i 12 år. Tror nok ikke jeg hadde fått større pupper i denne alderen, hvis jeg hadde prøvt noen andre typer p-piller enn de jeg har hatt i alle år. Selv om det hadde vært greit :kul:

Gjest senja 93888
Skrevet

Jeg bruker nå Yasmin, og har ikke merket noen forstørring av puppene mine. Er 25 år, så jeg har prøvd en rekke forskjellige p-piller, men har aldri fått større pupper av å bruke p-piller. Er i utgangspunktet ikke så stor.

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Ja, tror nok det stemmer! Men det varierer nok fra person til person. Jeg er 25 og har for kort tid siden sluttet på p-pillen (Synfase, brukt i nesten 6 år), og mine pupper krympet - wooosj... Litt skuffet, for de virker så små... Forandringen har vel med hormoner og væskeansamlinger å gjøre. Jeg opplevde at puppene økte og minket gjennom syklusen når jeg gikk på p-pillen, og det var en fast rundans hver måned.

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg har ikke fått større pupper av p-pillene, men de har blitt "fullere", og det er faktisk et par som har bemerket det. Gjør ikke meg noe, de er ikke så digre at det gjør noe! :ler: (Men er fornøyd med det jeg har, altså. Helt sant. :Nikke: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...