Gå til innhold

Fuji-epler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går og venter med lengsel på de nydelige Fuji-eplene som pleier å komme hver høst. I år har jeg ikke sett noe til dem så langt, her i Trøndelag. Har tenkt å gripe tak i fruktansvarlig på nærmeste Bunnpris-butikk (det er de som har de beste eplene her oppe), men har ikke fått gjort det ennå.

Andre som har sett Fuji-epler?

Videoannonse
Annonse
Gjest Catwoman
Skrevet

De har ikke kommet enda - men de kommer snart.

Kanskje i uke 49.

Gjest Catwoman
Skrevet

Bare hyggelig :)

Jobber som frukt/grønt-ansvarlig, så jeg pleier å ha sånn nogenlunde peiling på når sesongen for frukt starter i butikken.

Skrevet

Så bra!

Kommer ikke Fuji-eplene senere enn de bruker i år? Synes alltid de er her tidligere på høsten ellers.

Gjest Catwoman
Skrevet

Det er jeg ikke helt sikker på - er så mye sesonger i løpet av et år, klarer ikke huske alt fra år til år.

Men det er mulig de er litt senere i år enn tildigere år ja.

Skrevet

Fuji-epler er det beste som finnes i hele verden :-D Så de kommer snart?? Gleeeeder meg :)

Skrevet

Fuji er verdens beste epler!

Gjest Catwoman
Skrevet

Har sjekket det ut i dag - og det stemmer at de er i butikken fra neste uke :)

Skrevet

Vi har fått dem her! :)

Skrevet
Vi har fått dem her! :)

Å? Hvor?

Trondhjemspie her og, nemlig.

Skrevet

Hva er så spesielt med disse? Hvordan ser de ut? Står det på at det er Fuji-epler?

*vil smake* :)

Skrevet
Å? Hvor?

Trondhjemspie her og, nemlig.

Tror det var på Obs! på City Syd, jeg så dem. :)

Skrevet (endret)
Hva er så spesielt med disse? Hvordan ser de ut? Står det på at det er Fuji-epler?

*vil smake* :)

Ja, det står Fuji på dem. De er gjerne ganske store, lyserøde og har helst nett rundt hvert enkelt eple. Dette er fordi de er så følsomme for støt. Ser at noen butikker fjerner nettet, og da blir eplene fort flekkete og stygge.

Takk, Zaphireh, da blir det OBS!-tur, hvis jeg ikke klarer å vente til Bunnpris får dem! :)

Endret av Emera

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...