Biebie Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Datteren min på 11 år ønsker seg et sånn håndholdt spill i julegave. Jeg har ikke så god greie på sånt, og hun kan heller ikke gjøre greie for hvilken type hun vil ha. Hvilken bør jeg velge? Det bør jo være et som det finnes et ok utvalg spill til. Hun er veldig interessert i hester og også andre dyr, og er vel ellers ganske typisk jente for alderen. Håper på noen klargjørende innspill!
Nausicaä Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Om hun liker slike ting vil jeg anbefale en Nintendo DS. På denne er det to skjermer, en touch-skjerm nede med knapper og en skjerm oppe som fungerer som en vanlig skjerm. Det er ikke vanskelig å lære seg, og du kan spille et bredt utvalg spill på den. Den er tilgjengelig i hvit, svart og rosa. Lillesøsteren min han en slik og hun har blant annet Nintendogs og The Sims Pets på den. Det første spillet er et spill der du leker med og oppdrar hunder, det andre er et spill der du er en dyrlege som skal stelle og "fikse" hunder og katter. Har sett veldig mange spill til den som passer jenter i den alderen (og andre målgrupper). Denne kan kjøpes omtrent alle steder de selger musikk, spill og elektronikk. Her er en link til en nettbutikk som selger for 1 500kr. Spør i spill/musikkbutikker om spill til den, de har ganske god peiling.
Gjest Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Ds ja, helt klart. Psp er mer guttemaskin og lite utvalg av jentespill.
Gjest Mayamor Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Enig med de over: Nintendo Ds. Super Mario, Big Brain Academy, Sims, Zelda mfl. er spill som jenten her i huset liker.
Gjest Joss Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 DS :D Jeg elsker min... Mario, Zelda, Nintendogs, Big Brain Academy, Cooking Mama.. masse morsomme spill!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå