Gå til innhold

I dag begynner "arr i sjelen"!

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Kl 22:45 i kveld begynner årets påskekrim på TV2.

Gleder meg vilt, selv om "dødsliljene" var så skummelt at jeg trengte pute... :oops:

Videoannonse
Annonse
Gjest Cruella
Skrevet

Gleder meg veldig, men den kolliderer med "De utvalgte", så nå MÅ jeg lære å programmere videospilleren....

L-B

Skrevet

Sitat Vg:

For det skal ikke stikkes under stol at man stadig vekk beveger seg i grenseland for hva TV-seerne kan klare å ta innover seg.

Oyoyoyoyoyoy, MÅ bare få med seg denne serien etter alt Vg skrev om den da.....

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=55296

Gleder meg masse.. Bruker ikke få med meg påske krimen jeg, men dette året skal jeg definitivt sitte klistret... :D '

( dog med teppe over meg og en pute klar.. :ler: )

Skrevet

Jeg har slitt med denne.

Elsker Val McDermid, men fikk helt kortslutning da denne historien ble beskrevet og den hadde - både på engelsk og norsk - samme tittel som en av de andre bøkene! :roll: Fikk helt hetta og satt klar her til å skrive mail til Cappelen. Men så i dag - leser jeg i avisen at de seks episodene omfatter alle de tre bøkene om Carol og Tony - og DA ble jeg lettet da. Dette ødela nesten påsken for meg altså - men de har kalt tv-serien det samme som den andre boken om de to - men det er om de alle tre. Det ble nesten sånn genser med rare ermer på meg...

Og jeg så første episode i går og gleder meg til de neste fem.Må bare få lest ferdig den siste boken før fredag og lørdag... juuhuuu....!

Gjest Cruella
Skrevet

Den er veldig spennende, men svært rå.

Litt på grensen av hva jeg tåler, jeg har såpass fantasi at jeg ser bildene inni meg, trenger ikke se det på film.

Skal fortsette å se serien, den er jo knallgod!

L-B

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...