Gjest Gabriel Skrevet 14. april 2003 #1 Del Skrevet 14. april 2003 I følge en artikkel i aftenposten http://www.aftenposten.no/forbruker/helse/...rticleID=527912 så er det nå vitenskapelig bevist og forklart hvorfor menn har mer lyst på sex enn i resten av året. Men artikkelen nevner ikke kvinner... Så mine spørsmål er da: 1. Damer: Er ikke dere mere lystne på sex om våren enn resten av året? Eller er dere på samme (lave/høye) nivå som resten av året? 2. Mine damer og herrer i faste forhold: Er det slik at den mannlige delen av forholdet ditt har en vesentlig større økning i sex lyst om våren en den (eventuelle) økningen den kvinnelige partneren har? Gabriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 14. april 2003 #2 Del Skrevet 14. april 2003 1. JA 2.NEI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nivvy Skrevet 14. april 2003 #3 Del Skrevet 14. april 2003 Uhm, i Bergens Avisen stod det skrevet, for litt siden, en artikkel om det samme. Denne gjaldt for kvinner og menn. Begge kjønn er mer "kåte" og lystne på kroppskontakt om våren. Er fler som forelsker seg om våren enn resten av året. +mange gifter seg i Mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 14. april 2003 #4 Del Skrevet 14. april 2003 uhm.. Vi har i alle fall vår høysesong om våren og sommeren. Biologiske virkninger av lys er jo kjent hos andre dyr, så det påvirker kanskje menneskedyret også... Uansett så gjør det at man ser flere forelskede par rundt seg ute (det er definitivt noe med sommer og vår, ja) sitt for påvirkningen - man ønsker seg det samme selv - og det ene fører til det andre). Og for ikke å snakke om at man er eksponert for mer bar hud i sommerhalvåret; det er virkelig en trigger. Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 14. april 2003 #5 Del Skrevet 14. april 2003 1. JA 2.NEI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2003 #6 Del Skrevet 14. april 2003 1) 2) Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2003 #7 Del Skrevet 14. april 2003 Nei, det er ikke sånn... Jeg blir vertfall veldig kåt, og blir forelska veeeldig fort/lett på vår/sommer parten.. jeg er jente på 17 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. april 2003 #8 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg er Isprinsesse året rundt- også om våren! Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mel Skrevet 14. april 2003 #9 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg er Isprinsesse året rundt- også om våren! Det er ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 14. april 2003 #10 Del Skrevet 14. april 2003 Man forsker som regel bare på ett kjønn... Derfor står det nok ikke noe om kvinner. Behøver ikke bety at ikke kvinner blir mer kåte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. april 2003 #11 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg trives godt som Isprinsesse- måtte bli det når min kjæreste er borte så mye som han er- da nytter det ikke å løpe rundt som en brunstig tispe. Kontroll er tingen :D Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. april 2003 #12 Del Skrevet 14. april 2003 Hva med fullmånen da? Jeg reagerer i hvert fall sterkere på den enn på våren - og fullmåne er det hver måned..... livet er til å spise opp for mysepuser..... aaaah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. april 2003 #13 Del Skrevet 14. april 2003 Består Kg av en haug med flagrende New Age medlemmer? Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mel Skrevet 14. april 2003 #14 Del Skrevet 14. april 2003 Minnie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. april 2003 #15 Del Skrevet 14. april 2003 Er'kke helt unaturlig å reagere på månen Minnie. Vi består av 65%vann og månen har som kjent sterke virkninger på vann. Ikke noe mystisk eller new age over det..... Du må forte deg å bli eldre nå, og lese litt mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. april 2003 #16 Del Skrevet 14. april 2003 Når folk begynner å trekke inn naturlovene for å forsvare sitt horeri trekker jeg meg ut av debatten. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. april 2003 #17 Del Skrevet 14. april 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. april 2003 #18 Del Skrevet 14. april 2003 Det er omtrent like smart som å foreslå at vi alle skal begynne å snuse hverandre bak fordi hundene gjør det. Vi er mennesker- ikke dyr! Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. april 2003 #19 Del Skrevet 14. april 2003 Like it or not - vi er faktisk dyr!! Pattedyr med instinkter. Vi lukter oss fram til riktig partner - ikke bevisst for det er lukter vi ikke "kjenner" men som immunsystemet vårt kjenner igjen. Selvfølgelig er vi mennesker, og det er klart at noen ganger, kanskje som oftest lar vi fornuften og tillærte normer ta avgjørelser for oss - men vi er dyr, det kommer du ikke bort fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mel Skrevet 14. april 2003 #20 Del Skrevet 14. april 2003 mysepusen, slutt med slike dumme bortforklaringer!! - Nå! Merker fullmånen selv, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå