Gjest Mzfire Skrevet 14. april 2003 #1 Skrevet 14. april 2003 Er en ting jeg lurer på , og det er følgende. Hvilken bh størrelse er det mest av? Jeg tenker på fine, flotte bh'er men blir de alltid lagd i alle bh størrelser? Hva går det i såfall mest av?
Arwen Skrevet 14. april 2003 #2 Skrevet 14. april 2003 vi får mest i 80b i butikken jeg jobber, blir laget veldig lite i de store størrelsene faktisk..
Tusenfryd Skrevet 14. april 2003 #3 Skrevet 14. april 2003 De har fine bh-er på Lindex til en rimelig penge - og i store størrelser. Jeg lurer på om jeg har sett opp til 100EE eller noe sånn jeg - det var riktignok av de enklere modellene, jeg bladde meg bare frem i stativet - så jeg vet egentlig ikke - men det kan jo absolutt være verd en titt.
Livets datter Skrevet 14. april 2003 #4 Skrevet 14. april 2003 Jeg lurer på om jeg har sett opp til 100EE eller noe sånn jeg Å, hjelpe meg. Da snakker vi....
Gjest Gjesta Skrevet 14. april 2003 #5 Skrevet 14. april 2003 Livets datter skrev: Tusenfryd skrev: Jeg lurer på om jeg har sett opp til 100EE eller noe sånn jeg Å, hjelpe meg. Da snakker vi.... Heh. Man må faktisk ta den bysten man har fått utdelt, Livets datter... :-? Det er ikke veldig stort utvalg av brukbare BH'er i store størrelser til en billig penge i de vanligste kjedene, syns jeg. De rimelige og samtidig fine bh'ene man finner i kjedebutikkene går sjelden lengre enn til c-cup, og det er egentlig ikke noe poeng å la dem gå høyere heller, mener jeg. Vi som trenger bh'er av litt større dimensjoner har ofte bruk for "spesialdesigna" bh'er for stor byste. Jeg kan godt finne min størrelse på HM, men den passer ikke likevel, fordi den ikke har hold eller dekkende nok cup til å holde sakene på plass... Derfor tror jeg bare det er bortkasta å lage "vanlige" bh'er i store størrelser, fordi vi med større byste har andre behov og krav til en bh, enn det en med 75c-størrelse har. Men jeg må jo også få si at bl.annet Lindex har lykkes i å designe sine "store" bh'er slik at de passer oss med litt "større" behov...
Gjest Solskinn Skrevet 14. april 2003 #6 Skrevet 14. april 2003 De har fine bh-er på Lindex til en rimelig penge - og i store størrelser. Jeg lurer på om jeg har sett opp til 100EE eller noe sånn jeg Lindex er helt klart den kjeden med best utvalg på undertøyssiden. Det som er synd er at flerparten av de modellene som kommer i store størrelser er store både i cupen og rundt ryggen - som 100EE. Er man normal rundt ryggen og stor i cupen så er det vanskeligere, men det finnes alltids noen modeller. Ikke alle er like stilige, dog. Ellers kan jeg anbefale undertøysforretninger, der har de alt til alle!
Gjest Mzfire Skrevet 14. april 2003 #7 Skrevet 14. april 2003 Tenker litt på om jeg skulle tatt silikon en gang Hva hadde da vært best størrelse ? Jeg vil jo gjerne få kjøpt stilige bh'er som det er et stort utvalg av...
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. april 2003 #8 Skrevet 14. april 2003 Jeg bruker 85 C og har aldri problemer med å finne lekre BH'er, men jeg kjøper mine enten via VC i USA eller i rene undertøysforretninger her i Oslo. Minnie
Gjest Turi Skrevet 14. april 2003 #9 Skrevet 14. april 2003 Jeg bruker 80/85 D, og har problemer med å finne BHer andre steder enn i undertøysbutikker. Cubus og Lindex har noen modeller i min størrelse, men utvalget blir betydelig mindre når man går forbi C-cup. I D-cup, er det dessuten gjerne 90-95 som tilbys, og det hjelper meg jo lite. Føler ikke at jeg er så stor at jeg har mange spesialbehov - får ikke ryggproblemer e.l.
Furstina Skrevet 14. april 2003 #10 Skrevet 14. april 2003 Jag använder 70 A och börjar få problem att hitta bh som passar. Lindex till exempel har justerat upp storleken lite på sina kupor så att en A är lite större än vad den var för något år sedan. Jag hittade tex en bra modell som passade och köpte flera st av den: För två-tre år sedan så ersatte de den med en "modernare" som är större i kupan. Trist. Alla blir inte större bara för att snittet på omfång och fyllighet gör det enligt statistiken.
Gjest Solskinn Skrevet 14. april 2003 #11 Skrevet 14. april 2003 Tenker litt på om jeg skulle tatt silikon en gang Hva hadde da vært best størrelse ? Jeg vil jo gjerne få kjøpt stilige bh'er som det er et stort utvalg av... Hvis du vil finne bh'er overalt uten problemer tror jeg en C-cup er øvre grense. Dvs om du er normal (75-85) rundt ryggen. Selv er jeg 80EE og finner ikke bh noen andre steder enn i undertøysforretninger, ikke er det mye å velge i der heller...
Gjest Mzfire Skrevet 14. april 2003 #12 Skrevet 14. april 2003 Ja jeg er 75 rundt ryggen ja C syns jeg også er en øvre grense ja. Det er vel ikke vanlig å få ryggproblemer med c-cup eller?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. april 2003 #13 Skrevet 14. april 2003 Det er vel ikke vanlig å få ryggproblemer med c-cup eller? Noen kan nok få problemer hvis brystene er veldig tunge eller at man er overvektig i tillegg. Jeg bruker C-cup men jeg er egentlig ikke særlig fortung og har ingen ryggproblemer. Minnie
monja Skrevet 14. april 2003 #15 Skrevet 14. april 2003 :D 85/90D - kjøper alltid mine BH'er i vanlige kjedebutikker som H&M og Lindex, og har aldri hatt problemer med å finne min str. Ikke er jeg framtung eller har vondt i ryggen heller :D
Gjest Tristessa Skrevet 14. april 2003 #16 Skrevet 14. april 2003 Synes jeg kun finner 75B i butikkene jeg. Brukte det før, men har i det siste gått ned i vekt, så nå går det i 70C. Og det er en vanskelig størrelse det.
Elisjeba Skrevet 15. april 2003 #17 Skrevet 15. april 2003 Jeg bruker 75D men det blir bare vanskeligere og vanskeligere å finne riktig størrelse i en fasong som passer meg på butikker hvor jeg har råd til å handle... sist jeg handlet undertøy måtte jeg kjøpe 80C for å få en cup som er stor nok.
Rebell Skrevet 15. april 2003 #18 Skrevet 15. april 2003 Ja jeg er 75 rundt ryggen ja C syns jeg også er en øvre grense ja. Det er vel ikke vanlig å få ryggproblemer med c-cup eller? Jeg er 95 D og har ikke ryggproblemer. Jeg var før fødsel og amming en C-cup. Brukte lang tid på å finne riktig størrelse og å godta at jeg faktisk var gått opp en cup-størrelse. Jeg ønsker meg push-up i min størrelse. Ikke for at bysten skal virke større, men for at jeg skal få lov å vise frem det jeg faktisk har. Syns jeg har problemer med å finne bh som løfter godt nok. Til og med i undertøysforretninger ser de dumt på meg når jeg kommer og spør etter push-up i min størrelse.... Jeg er ikke vulgær og går vanligvis ikke utfordrende kledd, men jeg har lært at man skal vise fram det man er fornøyd med, og skjule det man ikke liker. Derfor vil jeg veldig gjerne få løftet bysten, og gjerne få en liten kløft. Er det så gærnt det da????
Madison Skrevet 15. april 2003 #19 Skrevet 15. april 2003 Ikke galt det sistnevnte, bare det ikke blir vulgert. Og det trenger det jo ikke være :D (er ganske misunnelig på de som virkelig kan vise fram noe) Ganske oppgitt over mine 70 a`er nesten litt sint faktisk, men hva hjelper vel det
*Lisa* Skrevet 17. april 2003 #20 Skrevet 17. april 2003 ah.... godt å se at det ikke bare er meg som sliter med å finne størrelsen min! :-? Jeg lurer på om jeg har sett opp til 100EE eller noe sånn jeg At EE er en stor størrelse er en myte som oppstår fordi "slemme" HM & Lindex nesten utelukkende fører merker med a-c størrelser, og alt utover det virker digert. For all del: det er sikkert mange som faktisk passer disse størelsene, men det er garantert like mange som går rundt med en 85C når de egentlig burde hatt en 75DD eller E. Det verste er vel egentlig at de aller fleste ikke er klar over det engang... Det som er synd er at flerparten av de modellene som kommer i store størrelser er store både i cupen og rundt ryggen - som 100EE Nemlig!!! Åh... jeg blir så forbanna.... Så for å få en cup som passer går man opp i størrelsen rundt livet, og resultatet blir en bh hvor puppene detter ut på undersiden, og en stropp som glir oppover ryggen.. been there, done that.... Jeg kunne skrevet om dette i det uendelige. Har visst skrevet om det før også, når jeg tenker meg om. (http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...4193&highlight=) Men jeg har funnet en butikk på nett som har supert utvalg i størrelser: www.figleaves.com Merker som Panache, Berlei, Charnos, Freya, Gossard og Fantasie har fine BH'er i cupstørrelser fra A-J, også for de minste brysviddene. Nemlig. De har en kjempefin søkefunksjon hvor du kan søke direkte på størrelse. Selvsagt har de masse fint i mer vanlige størrelser også, og merker som D&G, DKNY, Chantelle osv. I utgangspunktet er det ikke så lurt å kjøpe undertøy uten å prøve det først, men når altarnativet er å gå med bestemor-bh'er fra Lindex, foretrekker jeg å måtte sende tilbake det som ikke passer... Jeg ønsker meg push-up i min størrelse. Ikke for at bysten skal virke større, men for at jeg skal få lov å vise frem det jeg faktisk har Helt enig!! Og jeg skal bestille denne: http://www.figleaves.com/uk/product.asp?pr...O-7950&size=30F *Lisa*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå