Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Pupsilure
Skrevet

Jeg hater at kjæresten min tar meg på/i navlen og under armene. Det er rett og slett forbudte områder! Jeg er utrolig følsom der, og det er veldig ubehagelig.

Min eks mente akkurat det samme, og det var aldri noe problem. Jeg er derfor av oppfatning at jeg ikke er den eneste som ikke liker dette. Men han jeg er sammen med nå klarer ikke helt å skjønne det, ettersom han ikke har noe problemer med det selv. Jeg syntes ikke navlen og under armene er så sære steder jeg da.

Hva mener dere om disse stedene? Er det noen steder dere absolutt ikke liker å bli tatt på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inni ørene kanskje?

Navlen går fint. Under armene går for så vidt også greit, men det er ikke noe spesielt godt å bli berørt der.

Dessuten er jeg ganske kilen i mageregionen, så der må man ta på meg litt bestemt; ikke noe nøling. :)

Skrevet

Jeg kjenner jeg får svettebyger hvis sambo tar ïnni navlen min. Han vet at jeg ikke liker dette, så derfor synes han det er kjempegøy å stikke fingeren inni navlen og kile..Ellers så misliker jeg dersom han leker med neglene mine og drar fingeren MOT neglene (hutre).

Skrevet

Har ingen forbudte områder. Men i navlen o.l. er ikke steder det er naturlig å ta så ofte..

Men jeg er fryktelig kilen så foretrekker at han tar på en måte som ikke kiler.

Skrevet

Navlen er fy-område her i huset!!! Godt å se jeg ikke er helt alene, mannen min ler litt av navle-angsten min...

Skrevet

Mannen min har navleangst. Det syns jeg er såpass festlig at jeg stadig vekk stikker fingeren i navlen hans.

Selv liker jeg ikke å bli berørt på føttene/tærne. Det skjer heldigvis sjelden.

Gjest Roxie Hart
Skrevet

Navlen min er fredet for berøring! Klarer ikke å ta på den selv engang. Er redd for at huden inne i den skal ryke :fnise:

Skrevet

Jeg har skikkelig navleangst! Jeg har ingen følelse i eller rundt huden ved navelen (pga en operasjon), men når en finger dyttes nedi gjør det skikkelig vondt og jeg blir kvalm. Dette har gjort at jeg har skikkelig navleangst og blir kvalm bare av å vite at noen putter en finger inn der. Min samboer synes selvsagt dette er kjempegøy siden jeg ikke merker det når han er forsiktig, og da blir jeg selvsagt kjempefornærma :ler:

Skrevet

Har ingen steder jeg ikke vil bli tatt på, men er veldig kilen under armene ;)

Skrevet

navelen, det er ekkelt .........også gjør det vondt,men det kommer av at jeg har hatt kikkehullskirurgi inn i navelen og det er så mye nerver der at det gjør vondt.

Skrevet

Finger i navlen er bare ekkelt!

Albuen er også forbudt gitt..

Skrevet

Jeg har vel ikke så mange forbudte områder, men ved venusberget er jeg nokså kilen, så der får han ikke lov til å være forsiktig. Jeg liker heller ikke at han stryker oppå neglene mine.

Utover det handler det mest om hvordan han ta på meg, ikke hvor. Noen steder, vil jeg helst kjenne forsiktige finhertupper, mens andre steder er det best å kjenne en fast hånd.

Skrevet

Navlen min får ingen røre, og jeg vil ikke bli tatt på føttene. Da får jeg panikk, sparker og er totalt krakilsk.

Jeg er generelt veldig kilen, så det hender jeg vrir meg og fniser uansett hvor noen tar på meg.

Skrevet

Det er ikke lov å kile meg, ellers så er jeg ganske medgjørlig.

Skrevet
Mannen min har navleangst. Det syns jeg er såpass festlig at jeg stadig vekk stikker fingeren i navlen hans.

Min også :jepp: Og jeg synes det er kjempegøy :ler:

Visste ikke at det var så vanlig.

Egentlig ikke noe forbudt her, men er ganske kilen så lett stryking på siden av magen er ikke noe særlig..

Skrevet

Nese og øreganger liker jeg å ha for meg selv. Merkelig nok kan han stikke tunga inn i øret mitt, men ikke fingrene. Ellers er det egentlig fritt fram.

Jeg er også utrolig kilen, men om vi koser og stryker på hverandre så er jeg liksom i "av-modus". Han kan ta på meg uten at det kiler. Om vi lekeslåss e.l. stryker jeg nesten med for han kiler meg sånn.

Skrevet

Munnen

Brystene

Rumpa

bena

armene

magen

nakken

håret

Skrevet

(Hva er alt dette med navlen? Ville ikke falt meg inn å begynne å fiske inni noens navle, og ville blitt veldig forbauset om noen hadde vist interesse for min :ler: )

Hos meg er legger og knær tabuområde. Synes det er vanvittig ubehagelig om noen rører meg der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...