Gjest Gjesta Skrevet 14. april 2003 #21 Del Skrevet 14. april 2003 Nivvy skrev:Når jeg blir skikkelig "irritert" fordi jeg faktisk har det travelt med å komme meg ut, putter jeg en tampong inn. Suger den blod, må den vel suge sperm! Det funker, faktisk Det har jeg ikke tenkt på! Skikkelig lurt, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nivvy Skrevet 14. april 2003 #22 Del Skrevet 14. april 2003 Det eneste vi passer på er at vi ikke bruker barnetøy som ligger oppi der.. der blir helt feil selv om vi vasker på 90 grader etterpå.. :-? Hehe, JAH, det tror jeg nok jeg også ville synes, om jeg hadde hatt småbarn. Usj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 15. april 2003 #23 Del Skrevet 15. april 2003 Når vi er ferdige har vi standard prosedyre at "jeg holder" med hånda så det ikke renner ut, han går på badet og henter papir. Etterpå tisser vi begge to. (Lærte i naturfag at gutter som regel må det pga har noe med urinrøret å gjøre, mens jenter bør jo pga infeksjon). Får aldri somlet meg til å ha papir ved senga... Dusje synes jeg er en uting, om man da ikke skal noe etterpå. For mange år siden (brukte selv bare kondom da) var jeg vaskehjelp hos en familie. Syntes alltid det var så rart med alle papirlommetørklene som lå OVERALT rundt senga........ Skjønte ikke at de kunne være så himla forkjølet (Og jeg var ingen dydig 16-åring, bare litt korttenkt?!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 15. april 2003 #24 Del Skrevet 15. april 2003 Må smile av deg, donpedro Skal bli flinkere å plukke opp kleenex'er med en gang :o For å si det sånn...det vaskes bisarr mange T-skjorter her hjemme. Det henger igrunnen T-skjorter til tørk overalt enkelte ganger. Håndklestabelen blir ikke etterfylt punktlig, fordi at jeg hater å brette tøy. Så det ligger gjerne en stabel her og der, men ikke bestandig der hvor de burde ligge. Medfører også gjerne at naken Maiken sniker seg dryppende våt og kald gjennom div rom etter dusj for å lete; redd for å bli iakttatt gjennom vinduer. Digresjon. T-skjorter er OK. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau Skrevet 15. april 2003 #25 Del Skrevet 15. april 2003 Det som også er at vi er ikke et 'rør' rett inn og rett ut igjenn.. Mange kriker og kroker det kan gjemme seg i. :o Vi dusjer alltid etter sex, men ikke mere enn underkroppen. Dusjer vanligvis annehver dag, hvis jeg/vi ikke har vært spes svett eller skitten iløpet av dagen, da. Dråpene i senga kan unngås ved bruk av håndduk eller hånd, for densaks skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå