Akila Skrevet 24. november 2007 #1 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Er så redd for spontan. Men har ikke blødd.. Noen ganger, (f.eks når jeg er på do, og må bommelom og presser ) så gjør det så vondt i magen, ned under navlen. Og andre ganger kjenner jeg smerten ned til underlivet... Normalt ikke sant??? Endret 24. november 2007 av Akila Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 24. november 2007 #2 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg har også merket de smertene Vet ikke om det er vanlig eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kitten Skrevet 24. november 2007 #3 Del Skrevet 24. november 2007 Tror det bare er å slappe helt av. Det er strekking av ligamentbåndende(eller hva det het) du kjenner, livmoren din vokser. Helt vanlig og ganske ubehagelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 24. november 2007 #4 Del Skrevet 24. november 2007 Har kjent det jeg og Men har heldigvis ikke blitt redd av den grunn, finner lissom alt normalt jeg Selv om jeg egentlig ikke vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 26. november 2007 #5 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg har hatt masse av dette. Kalles visst ligament smerter og er helt ufarlig. Bare livmora som vokser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå