Gjest Veronica Mars Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 (endret) Føler at dette må ha vært oppe før, man fant ikke noe saklig ved søk, så det får i så fall komme igjen. Hvor kjøper man MD Formulations aller billigst? Helst ikke på ebay, men hvis noen anbefaler det sterkt skal jeg vurdere saken. Endret 23. november 2007 av Veronica Mars
Gjest Veronica Mars Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Beautybridge.com ser jo relativt billige ut på det de har, men det var utrolig dårlig utvalg. Noen andre?
Intego Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 På ebay.com Jeg har handlet flere ganger fra brandnameskincare.
Lilo85 Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 Jeg har vært inne og tittet etter md formulations på beautybridge.com flere ganger, men finner bare de små flaskene med 2 oz. Hvis det er de eneste str på flaskene der så er det ikke noe billigere enn andre nettsteder i USA. Ebay er billigst, både på produkt og frakt. Ellers handler jeg en del på dermadoctor.com. Ikke like billig som på ebay, men siden dollaren er såpass lav nå så er det billigere enn i norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå