happy_85 Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Hvor burde jeg ta hull i ørene? Veit noen hva det koster nå og gjøre det? Har tatt hos frisøren før for 12 år siden, men hva lønner seg?
La Luna Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 I et studio. http://www.madisonpiercing.no/?short=faq
Tussemøy Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 som la luna sier; Studio! Å ta piercing hos frisør er veldig lite lurt. Når det gjelder pris så kommer det an på hvor du skal ha piercingen, og hvor du får det gjort.
ingoxhen Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Jeg har tatt hull i ørene hos frisøren 4 ganger. Det har aldri vært noe problem. De gjør det jo på samme måte uansett..
Ambivalent Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 (endret) Tok hull i ørene hos frisør da jeg var 15, måtte ta dem ut igjen pga. evigvarende verking... Tok nye hull i ørene i et piercingstudio/tattoosjappe i en alder av 24, og det gikk helt fint. Hos frisører bruker de jo sånn "pistol", mens hos studioet jeg var hos brukte de nål. Så nei, de gjør det ikke nødvendigvis på samme måte... I tillegg har jo piercingstudioer større kompetanse. Frisører burde konsentrere seg om hår. Endret 18. desember 2007 av Ambivalent
Lill88 Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 Jeg har tre hull nede i hvert øre, og to øvers i den ene, og tre i den andre... De to nederste ble tatt hos frisøren og verket noe veldig, mens resten er tatt med nål hos piercer (Uten om en, som min vennine har tatt) Og de har grodd helt fint.
Filur Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 Har tatt hos frisør da jeg var seks, og nå i fjord. Måtte ta nye nå siden jeg glemte meg og gikk for lenge uten ørepynt, så de grodde igjen. Har gått helt fint, det eneste jeg merker er at etter første gang jeg tok hull, tålte jeg bare gull og sølv-pynt. Alt annet fikk jeg vondt av. Nå kunne jeg konstant gått med juggel fra Cubus om jeg ville.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå