Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte å kjøpe en bok til ei venninne ved siden av noe annet i julegave - helst pocetbok så det ikke blir så altfor dyrt.

noen som har forslag til meg?

vet ikke helt hva slags bøker hun liker. men ikke altfor tunge bøker, og ikke eventyr-/fantasy- bøker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Marian Keyes skriver veldig morsomme bøker som selges i pocketform. F.eks Vannmelonen, Engler i LA, Sushi for nybegynnere eller Rachels ferie.

Ellers tror jeg Jo Nesbøs Snømannen vil ligge under mange juletrær i år :)

Skrevet

Må skrive under på innlegget over meg. Keyes sine bøker er lettleste, men veldig gode.

En annen bok som kan være noe er Helene Uri sin "Honningtunger". Kanskje litt spesiell, men artig/bra!!

Skrevet

skal sjekke ut Marian Keyes sine bøker jeg.. men de er bra også? hadde liksom et inntrykk at de var lite gode bøker jeg, men så har jeg ikke lest dem heller da..

men det kan uansett kanskje passe med bøker som ikke akkurat er "stor litteratur"..

og Honningtunger så jo også passende ut egentlig :-D

takk for forslag begge to. men kom gjerne med flere hvis det er noen andre som titter innom denne tråden!

Skrevet

Er virkeligheten interessant så er jo "Bokhandleren i Kabul" bra.

Skrevet

Keiseren av Portugalia av Selma Lagerlöf er en veldig søt og lettlest bok, som også har klassikerstempel. Hvorfor ikke slå to fluer i én smekk? :)

Skrevet

Anthony Bourdain - Kokkejævler

Den vil hun garantert like!

Det er selvbiografien til en litt lurvete kokk som skriver om den lugubre restaurantbransjen på en knakende morsom måte.

Skrevet

Den boken som har fascinert meg mest de siste årene er "Vindens Skygge" av Carlos Ruiz Zafón. Anbefaler den på det varmeste!:)

Ellers finnes det jo mye chic-litteratur, som bøkene til Denise Rudberg og Sophie Kinsella.

Skrevet

Jeg liker ikke bøkene til Marian Keyes i det hele tatt, men sånn er det jo men litteratursmak som med annen smak :)

Jeg har gitt bort Snø vil falle over snø som har falt av Levi Henriksen til fler venninner, fordi jeg syns det er en god, norsk bok, som er relativt lettlest og ikke for lang. Finnes i pocket og kan absolutt anbefales :)

Skrevet

Idas dans.

(koster 99 kr på bokklubben)

Skrevet

Stieg Larssons bøker er utrolig bra!!

1. Menn som hater kvinner

2. Jenta som lekte med ilden

3. Luftslottet som sprengtes

Tror de koster rundt 100 kr i pocket format :)

Skrevet

Jeg hadde ikke blitt særlig glad for verken Keyes eller Uri...

Jeg anbefaler gavekort egentlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...