Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest clueless
Skrevet

Jeg vil ha vintersko! Helst noen høye (ikke hæl altså) som jeg kan stappe boksa nedi.. Samtidig som de ser fine ut, og selvfølgelig må de være behagelige.. Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg dytter denne opp, for jeg trenger også vintersko! Har et par vinterstøvletter i dag med bitteliten hæl.. men de er så himla glatte!

Så jeg trenger tips til noen fine, varme vintersko som ikke er glatte under.. Håper noen kan komme med forslag :)

Skrevet

Jeg dytter også denne.. Jeg slitet med å finne fine og behagelige vintersko.

Vil å ha høye så jeg kan dytte buksa nedi :)

Jeg har vurdert å kjøpe Ilse Jacobsen gummistøvler, de er jo foreet, og norsk vinter er jo ganske våt...

Noen som vet om de er varme og gode å gå i?

Jeg har sett på Lacoste Snug Snowflakes, de er ganske kule.

Skrevet

Slike sko er jo i skuddet nå, og de har mange slike par på f.eks Dna, Eurosko, Din sko..osv..osv..Koster alt fra 200- 1200, så det finnes mange varianter å velge mellom

Skrevet
Jeg dytter denne opp, for jeg trenger også vintersko! Har et par vinterstøvletter i dag med bitteliten hæl.. men de er så himla glatte!

Så et tips på tv anngående glatte sko. Bruk/slip (forsiktig) med litt sandpapir under skoen. Det skal viste hjelpe, men har dog ikke prøvd det selv..

Skrevet

Jeg har kjøpt meg noen deilige Ecco-støvletter til bruk på glatta og i snøen. De er av Goretex og er kjempevarme og alldeles deilige .. Dyre, de kostet 1400 kroner - men de er vel verd pengene ..

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg anbefaler Uggs. De er varme, beghagelige og veldig fine. Kanskje ikke helt in lenger og de tåler ikke all verden, men jeg har nå hatt mine i 2 år. Impregnering er essensielt, fordi de lett får flekker uten. Prisen går rundt 1700 for de halvhøye og 2000 for de høye i Norge, men hvis du finner noen, gjerne på salg, i utlandet kan du fort spare et par hundrelapper. Mine kostet 123£ i London. Hvis du ønsker deg noen ikke så mange har, kan du jo kjøpe Special Edition. Disse finnes hvert fall i Sveits.

Skrevet
Jeg anbefaler Uggs. De er varme, beghagelige og veldig fine. Kanskje ikke helt in lenger og de tåler ikke all verden, men jeg har nå hatt mine i 2 år. Impregnering er essensielt, fordi de lett får flekker uten. Prisen går rundt 1700 for de halvhøye og 2000 for de høye i Norge, men hvis du finner noen, gjerne på salg, i utlandet kan du fort spare et par hundrelapper. Mine kostet 123£ i London. Hvis du ønsker deg noen ikke så mange har, kan du jo kjøpe Special Edition. Disse finnes hvert fall i Sveits.

Uggs ser jo ikke akkuratt så vakre ut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...