Gjest Gjest Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Hvor mye vil det koste? Hybelen er på 20 kvadrat.
Imbær Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Hvor mye vil det koste?? Det er da gratis om du vasker selv..
eriksen Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 De fleste byråene har en minstepris. Jeg måtte ut med 2000,- for en hybel på 30 m2, og det var det billigste alternativet jeg fant (etter mange telefoner til ulike byråer). Brukte Made4You, eller Maid4You eller hva det nå het....
Arkana Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Det er i allefall svært store prisforskjeller ute og går. Da vi skulle ha flyttevask til en 53 kvm toroms i vår fikk vi pristilbud på alt fra 1800 (Oslo Renholdskompani) til 5000 (City Maid). Jeg kan virkelig ikke forestille meg at det kan være noe som helst ved dyre firmaer som skal gjøre det verdt å betale over 3000 kroner mer for en flyttevask. Uansett anbefaler jeg deg å sjekke prisene rundt omkring. Og ja, klart det er billigst å vaske selv, men du verden for et slit og 1800 kroner er absolutt verdt å betale for å slippe den jobben.
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Det er i allefall svært store prisforskjeller ute og går. Da vi skulle ha flyttevask til en 53 kvm toroms i vår fikk vi pristilbud på alt fra 1800 (Oslo Renholdskompani) til 5000 (City Maid). Jeg kan virkelig ikke forestille meg at det kan være noe som helst ved dyre firmaer som skal gjøre det verdt å betale over 3000 kroner mer for en flyttevask. Uansett anbefaler jeg deg å sjekke prisene rundt omkring. Og ja, klart det er billigst å vaske selv, men du verden for et slit og 1800 kroner er absolutt verdt å betale for å slippe den jobben. Forstår innlegget ditt slik at du brukte Oslo Renholdskompani. Vasket de alt for den prisen? Hvitevarer, tak? Kom de på dagen? Hvor mange timer tok det? Var dere fornøyd?
Arkana Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 Forstår innlegget ditt slik at du brukte Oslo Renholdskompani. Vasket de alt for den prisen? Hvitevarer, tak? Kom de på dagen? Hvor mange timer tok det? Var dere fornøyd? Vi valgte de billigste ja. Prisen var utenom hvitevarer (de hadde vi solgt/gitt bort/tatt med oss likevel), men vifta over komfyren på kjøkkenet var inkludert og ellers alt det vanlige. De kom om morgenen og brukte vel 5-6 timer tror jeg (to stykker). Vi måtte riktignok be dem komme tilbake fordi det ikke var gjort godt nok, men det kostet oss jo ingenting ekstra, så jeg ville nok brukt dem igjen ene og alene pga den lave prisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå