Gjest Gjest Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Jeg ser at folk her inne vasker sminkostene til mineralsminke hele tiden. Jeg har hatt min flat-top i et år, og vasket den kanskje to ganger. Hvorfor er det så ille? Jeg vasket jo ikke pudderkosten min da jeg brukte vanlig pudder.
Gjest Frysepulver Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Man bør vaske/bytte ut alle sminkekostene sine jevnlig. All dritten du har på huden legger seg jo der.
Gjest Pupsilure Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Jeg tar jo på meg sminke når jeg akkurat har renset huden, og vil da tro den er ganske ren. Jeg har også hatt min i et år, og vasket den ca to ganger.... Syntes ikke den er noe fin når den er nyvasket. Liker den best med litt sminke i... Men burde nok være et bedre eksempel, er hudpleier . Sier jo ikke dette til kundene Jeg har forskjellige koster til foundation og rouge og solpudder.
Gjest Frysepulver Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Hver sin smak - jeg legger ihvertfall ikke foundation med en tre uker gammel svamp...
Miel Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Jeg får kviser hvis jeg ikke rengjør pudderkosten min regelmessig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå