Gå til innhold

Familieabonnement

Anbefalte innlegg

Gjest Frysepulver
Skrevet

Noen som vet hvilket familieabonnement som er billigst? Min mor lurer på å få hele familien inn under en avtale, da vi ringer hverandre mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist jeg sjekket, var det Telenor som hadde det beste og mest fleksible tilbudet og de eneste som kunne tilby en samleavtale for mobil, fasttelefon og internett. Etter at jeg inngikk avtalen, er i hvert fall de samlede utgiftene redusert med 1.000 - 1.500 kroner i måneden.

Gjest Frysepulver
Skrevet

Ok. Her gjelder det kun mobiltelefon. Ingen har fasttelefon og internett har vi på firmaet.

Er Chess bra? Var veldig fornøyd med de som "alenekunde", men måtte gå over til dyre NetCom pga jobb. Står nå fritt igjen, så vurderer sterkt Chess, men vil ikke gjøre noe før det er avklart om vi skal ha et familieabonnement

Skrevet

Nå er ikke jeg akkurat noen stor tilhenger av å bedrive utstrakt reklame for Telenor ;), men noe av fordelen der var i hvert fall at man kunne velge mellom ganske mange forskjellige abonnementstyper tilpasset forskjellig type bruk som kunne innlemmes i familieabonnementet.

Jeg så forresten en "test" ett eller annet sted. Skal se om jeg finner igjen den...

Gjest Frysepulver
Skrevet

Hadde Telenor før, men de var svindyre... Dessuten er jeg ikke så begeistret for Telenor, sånn av prinsipp :ler:

Skrevet (endret)

Chess Friends er vel et bedre alternativ enn Chess Family?

Hvis Chess Family fortsatt finnes da?

Med Chess Friends velger du fritt blant alle abonnementene, og betaler 40 kr / mnd ekstra for å ringe og sende meldinger (både SMS og MMS) til alle andre Chess-abonnenter.

Endret av Vilya
Skrevet

Tele2 familie har vi, og er veldig fornøyde! :) Har spart masse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...