Gjest Frysepulver Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Noen som vet hvilket familieabonnement som er billigst? Min mor lurer på å få hele familien inn under en avtale, da vi ringer hverandre mye.
Leo Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Sist jeg sjekket, var det Telenor som hadde det beste og mest fleksible tilbudet og de eneste som kunne tilby en samleavtale for mobil, fasttelefon og internett. Etter at jeg inngikk avtalen, er i hvert fall de samlede utgiftene redusert med 1.000 - 1.500 kroner i måneden.
Gjest Frysepulver Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Ok. Her gjelder det kun mobiltelefon. Ingen har fasttelefon og internett har vi på firmaet. Er Chess bra? Var veldig fornøyd med de som "alenekunde", men måtte gå over til dyre NetCom pga jobb. Står nå fritt igjen, så vurderer sterkt Chess, men vil ikke gjøre noe før det er avklart om vi skal ha et familieabonnement
Leo Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Nå er ikke jeg akkurat noen stor tilhenger av å bedrive utstrakt reklame for Telenor , men noe av fordelen der var i hvert fall at man kunne velge mellom ganske mange forskjellige abonnementstyper tilpasset forskjellig type bruk som kunne innlemmes i familieabonnementet. Jeg så forresten en "test" ett eller annet sted. Skal se om jeg finner igjen den...
Gjest Frysepulver Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Hadde Telenor før, men de var svindyre... Dessuten er jeg ikke så begeistret for Telenor, sånn av prinsipp
Leo Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Vet ikke om jeg vil kalle det en test, men det er i alle fall en vurdering.
Gjest Frysepulver Skrevet 23. november 2007 #8 Skrevet 23. november 2007 Der kom jo Chess dårlig ut...
Vilya Skrevet 23. november 2007 #9 Skrevet 23. november 2007 (endret) Chess Friends er vel et bedre alternativ enn Chess Family? Hvis Chess Family fortsatt finnes da? Med Chess Friends velger du fritt blant alle abonnementene, og betaler 40 kr / mnd ekstra for å ringe og sende meldinger (både SMS og MMS) til alle andre Chess-abonnenter. Endret 23. november 2007 av Vilya
Amyrlin Skrevet 24. november 2007 #10 Skrevet 24. november 2007 Tele2 familie har vi, og er veldig fornøyde! Har spart masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå