Gjest Lyeta* Skrevet 14. april 2003 #1 Del Skrevet 14. april 2003 Har noen prøvd den "nesten-ferdige" ostekaken som er å få kjøpt? Man tilsetter bare en eller to ting ---- tror det er i samme serien som brownies, gulrotkake og mufins. Husker ikke hvem som står bak disse variantene...Freia?? Hjemmelaget er jo så og si alltid det beste, men vil gjerne høre om noen av dere har meninger om denne (eller de andre) ferdig-blandings-kakene! L Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clea Skrevet 14. april 2003 #2 Del Skrevet 14. april 2003 Hei! Jeg er flittig bruker av sjokoladekaken av denne sorten! Jeg elsker 1-2-3 kaken fra Møllerens, den er absolutt best! Krydderkaken og muffinsene er også veldig gode! (Muffinsene er gode også om du blander litt sjokolade ned i...) Jeg prøvde en sjokoladekake som skulle i langpanne, den fikk jeg kjøpe på pose, tror det var Toro sin...Den var grusom!!! Så den anbefaler jeg ikke!!!! "Møllerens" 1-2-3-boller er også veldig gode! De smaker som nybakte hveteboller...Ingen kan tippe at det er 1-2-3 boller!! Mvh Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. april 2003 #3 Del Skrevet 14. april 2003 Bruker veldig sjelden kakemiks men Regal Fest Muffins har jeg brukt, de som kun skal tilsettes vann og olje før du kan ha i blåbær, valmuefrø, finrevet sitronskall, sjokolade etc. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2003 #4 Del Skrevet 14. april 2003 Har ikke brukt mye pulverkaker, men den gule posen med Brownies er supergod!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 14. april 2003 #5 Del Skrevet 14. april 2003 Jepp! Ostekaken er kjempegod. Har laget den 4 ganger i løpet av siste måneden. Og vekten går bare en vei.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. april 2003 #6 Del Skrevet 14. april 2003 1-2-3-sjokoladekaken og Toros Brownies er bra. Særlig førstnevnte. Kaken blir skikkelig saftig og god. Vedlig greit å ha i skapet hvis man får søndagsbesøk på kort varsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 14. april 2003 #7 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg har prøvd muffinsene fra både Freia og Regal. Veldig gode begge to syn's jeg! Ellers serveres det KUN hjemmebakt her i huset. Liker å bake - og har bestandig boller og ei eller anna kake i fryser'n! *skikkelig husmor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå