Smakløs Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Er det noe du aldri kommer til å gå med? Da tenker jeg spesielt i forhold til hva som er på moten nå.
Gjest Frysepulver Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Camomønster Fuskpels Støvletter som ser ut som boblejakker Neonfarger
Gjest Opeth Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Ting min mor plukker ut til meg. Det vil si; Støvletter som ser ut som boblejakker. Neongrønne tights Og lignende. You get the idea!
Gjest Catwoman Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 oversized topper og topper/gensere/jakker/kjoler som enten sitter stramt rundt puppene, eller på oversiden og så går rett utover. gleder meg till den moten forsvinner, og håper den forsvinner for godt - så det går an å finne litt mer normale fasonger i butikken igjen. Bruker heller aldri klær i brunt, grønt og gull-farger. Det fordi jeg ikke kler det noe særlig.
Gjest Audrey Horne Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Camomønster Fuskpels Støvletter som ser ut som boblejakker Neonfarger Jeg kopierer listen til Frysepulver og slenger på dyreprints og veldig sekkete tunikaer.
Gjest Frysepulver Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Ja, glemte dyreprint og tights! Uten unntak ser voksne damer i tights helt latterlig ut. Barn også, for den saks skyld. Ellers kler jeg meg ikke i ting i acryl (eller hva det nå heter) eller andre "jeg sykler til jobben"-aktige stoffer
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 - drainpipes - bukser med høyt-høyt liv - tunikaer. noen kan henge fint, men generelt gir de fleste meg den berømmelige gravid looken. - ting med logoflash, enten det nå er snakk om klær eller tilbehør. - genserkjoler. det ser dritbra ut på andre, men jeg føler meg ikke vel i det.
Gjest Tigress Skrevet 23. november 2007 #8 Skrevet 23. november 2007 Tights! Tunikaer og plagg med empire-skjæring. Det er umulig å ikke se fet eller gravid ut i slike plagg. Sko med kilehæl. Genserkjoler er så fjernt at jeg bare kom på det fordi jeg så gjesten her hadde nevnt det. Paisley-mønster.
Gjest Frysepulver Skrevet 23. november 2007 #9 Skrevet 23. november 2007 Paisley-mønster. Jeg har NULL forståelse for folk som kler seg i det!
smaksløk Skrevet 23. november 2007 #10 Skrevet 23. november 2007 Veldig enig med frysepulver og audrey horne...spesielt, dyreprint, slangemønstrede sko eller vesker, i tillegg caps eller øremuffer.
smaksløk Skrevet 23. november 2007 #11 Skrevet 23. november 2007 (endret) Som gjest er inne på også...flashing av merker er ikke særlig stilig.. eller klær laget av acryl, polyettelerannetkunstig, eller andre typer stoff kunstig fremstilt. Holder meg til bomull, ull, rayon og andre naturlige tekstiler.. Endret 23. november 2007 av smaksløk
Gjest Frysepulver Skrevet 23. november 2007 #12 Skrevet 23. november 2007 Og FLEECE! Det er uten unntak et helt jævlig stoff osm aldri ser bra ut! Jeg driter i om det er varmt - da tar jeg heller på meg en ullgenser.
Kayli Skrevet 23. november 2007 #13 Skrevet 23. november 2007 Tights og drainpipes garanterer jeg at jeg aldri kommer til å stille i! Dessuten veldig korte skjørt og kjoler.
Gjest nextlife Skrevet 23. november 2007 #14 Skrevet 23. november 2007 Veldig enig med frysepulver og audrey horne...spesielt, dyreprint, slangemønstrede sko eller vesker, i tillegg caps eller øremuffer. Signerer denne. legger til flashing av merker, spesielt de dyre, ekte pels, strekkbukser (som jeg med gru hører er på vei in nå), stramme belter i midjen
Gjest Indo Skrevet 23. november 2007 #15 Skrevet 23. november 2007 bare lurer..HVA er drainpipes og paisley-mønster? Ellers finner du meg ikke i fargede jeans, moonboots, dyreprint eller mini-minikjoler..
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2007 #16 Skrevet 23. november 2007 Det er ikke et plagg akkurat men jeg hadde aldri tatt på meg et pannebånd og tupert håret høyt og lagd det til et "reir" akkurat som de under 17 går med.(selv om jeg er 22 men til og med det er for "gammelt" til å gå med den stilen)Kombinert med en STOR jakke og tynne stilkeben i tights(selv om jeg liker tights under kjoler osv.)flate joggesko og en diger veske.Liker heller ikke 60 talls stilen med vide jakker som går rett ut.
Gjest Frysepulver Skrevet 23. november 2007 #17 Skrevet 23. november 2007 bare lurer..HVA er drainpipes og paisley-mønster? Ellers finner du meg ikke i fargede jeans, moonboots, dyreprint eller mini-minikjoler.. Drainpipes er bukser som er smale nedover hele benet. Her er link til paisleymønster... http://images.google.com/images?q=paisley%20pattern
smaksløk Skrevet 23. november 2007 #18 Skrevet 23. november 2007 Det er ikke et plagg akkurat men jeg hadde aldri tatt på meg et pannebånd og tupert håret høyt og lagd det til et "reir" akkurat som de under 17 går med.(selv om jeg er 22 men til og med det er for "gammelt" til å gå med den stilen)Kombinert med en STOR jakke og tynne stilkeben i tights(selv om jeg liker tights under kjoler osv.)flate joggesko og en diger veske.Liker heller ikke 60 talls stilen med vide jakker som går rett ut. sier meg veldig enig i det reiret!! Kom på en ting til...platå sko...værste som finnes...
mariposa Skrevet 23. november 2007 #19 Skrevet 23. november 2007 Det blir litt repetisjon av hva andre har sagt + litt til: Tights Dyremønster Bukser med høyt liv Genserkjoler Topper med gravideskjæring under bysten Høyhælte 10minuttersko (Kun egnet til å sitte i) Minikjoler (som ser ut som babydoll) Lag på lag i forskjellige farger og lengder Fargen grå Korsetter som utenpåplagg Kraftige stoffer,men bare skuldre Gensere med korte erme (Hvis det er så kaldt at en må ha genser, så fryser en jo på armene også) Ja,ja får stoppe nå. Kunne holdt på i det uendelige.
Filur Skrevet 23. november 2007 #20 Skrevet 23. november 2007 Treningsbukse. Og enda verre, -treningsbukse tredd nedi ene sokken.. Heller ikke velourdresser, det er liksom den nye grilldressen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå