L@dy Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Jeg var i en "lokal skobutikk" på vestlandet og var noen fine støvletter fra Clarks, men det var ca en str for liten, siden jeg bor i Oslo så tenkte jeg å gå å se om de kanskje se om jeg finner riktig str. der. Noen som vet hvor de selger Clarks i Oslo? Takk for hjelpen!
Lotten Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Jeg var i en "lokal skobutikk" på vestlandet og var noen fine støvletter fra Clarks, men det var ca en str for liten, siden jeg bor i Oslo så tenkte jeg å gå å se om de kanskje se om jeg finner riktig str. der. Noen som vet hvor de selger Clarks i Oslo? Takk for hjelpen! Shoe Lounge har i alle fall Clarks. www.shoelounge.no
L@dy Skrevet 23. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2007 Shoe Lounge har i alle fall Clarks. www.shoelounge.no Takk skal du ha, da skal jeg ta en tur innom der.
Gjest Kanelia Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Har sett Clarks sko i en Skoringen butikk. Det var riktignok ballerinas, så jeg vet ikke om de har støvletter...
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 En ganske ny skobutikkjede som heter Nilson. Foreløpig to butikker som jeg vet om, en i Karl Johans gate ved Din sko og en på Sandvika Storsenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå