Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Noen som har prøvd noen av peelingene fra Chanel ? Precision Gommage Microperle Hydratation Gentle Polishing Gel Precision Gommage Microperle Eclat Maxium Radiance Exfoliating Gel Precision Gommage Microperle Purete Deep Purifying Exfoliating Mousse
Gjest Frysepulver Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Jeg har brukt den siste og var fornøyd. Kjøpte inn en hel serie fra Chanels hudpleie, men det fungerte dårlig for huden min - så ut som jeg hadde små skrubbsår i hele ansiktet. Men skrubben var bra altså, og den reagerte jeg ikke på heller.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Ja , det var bra. Det var den skrubben jeg hadde tenkt og kjøpe også siden jeg har fet hud, og den var jo mot porer og sånn. Hvordan ble huden etterpå da?
Gjest Audrey Horne Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Skrubb er skrubb, mener nå jeg. Det er ikke merket på skrubben som er viktigst om du skal forbedre huden din, da er det hudpleie med virksomme ingredienser som du bør spandere pengene dine på. Når det er sagt så er jeg mest fornøyd med enzympeelinger .
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Jaja , Jeg bruker exuvaince og decleor hudpleie produkter da. men trenger en skrubb. Og vil prøve en fra Chanel.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Hva er enzympeelinger , og hvilken bruker du ?
Gjest expert Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 http://www.dermanor.no/default.asp?ArtID=608 den absolutt BESTE peelingen jeg har prøvd. 1.du påfører et tynt lag på huden 2.venter til det tørker 3.begynner å gni vekk huden(de døde hudcellene gnis av, store hudflak) 4.står fornøyd og ser på den fine, glødende huden min som ikke blir tørr etterpå den hjelper veldig godt mot småkviser og sorte porer.
Gjest Audrey Horne Skrevet 23. november 2007 #8 Skrevet 23. november 2007 Hva er enzympeelinger , og hvilken bruker du ? Enzympeeling er peeling uten korn. De peeler like bra som de med korn, men kan brukes oftere og er mere skånsom mot huden. Jeg har en fra Dermalogica som heter Daily Microfoilant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå