Gjest Samara Skrevet 13. april 2003 #1 Skrevet 13. april 2003 Hei. Lurte på om noen her har tatt fargeanalyse? Synes dere i såfall dere fikk mye igjen for det? Kunne gjerne tenke meg å vite hvilke farger jeg bør satse på som basisfarger... Cilia
Litago Skrevet 13. april 2003 #2 Skrevet 13. april 2003 Tror jeg tok min første fargeanalyse for 10 år siden. Ihvertfall er det veldig lenge siden! :D Syntes absolutt at det var verdt pengene. Fikk en bekreftelse på at de fargene jeg likte kledde meg best og ble i tillegg oppmerksom på nye nyanser som jeg ikke hadde våget meg på tidligere. Jeg synes det alltid er kjekt å få andres mening. Det er lett å lulle seg inn i vaner også når det gjelder fargevalg.
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2003 #3 Skrevet 14. april 2003 Tusen takk for svar Litago. Fint å høre at du var fornøyd :D Har veldig lyst, men synes det er litt dyrt - så jeg må liksom vite at jeg får noe igjen for det! :-? Regner med priser og kvalitet kan variere noe. Er det noen som vet om bra steder? God tips mottas med stor takk!
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2003 #4 Skrevet 14. april 2003 Tusen takk for svar Litago. Fint å høre at du var fornøyd :D Har veldig lyst, men synes det er litt dyrt - så jeg må liksom vite at jeg får noe igjen for det! :-? Regner med priser og kvalitet kan variere noe. Er det noen som vet om bra steder? God tips mottas med stor takk!
Gjest Samara Skrevet 14. april 2003 #5 Skrevet 14. april 2003 Ble litt kluss nå... :oops: Glemte å logge meg inn, og la ut samme innlegg to ganger... : :oops:
Gjest care Skrevet 15. april 2003 #6 Skrevet 15. april 2003 Jeg tok også fargeanalyse for ca. 10 år siden. Jeg fikk da stadfestet hvilken sort jeg var. Var høst som kunne gå over i vinter. Fikk da se hvilke farger som passet til deg, både når det gjaldt klær og sminke. Husker også at det var et sminkekurs, så jeg var svært dolla opp etter kurset, på en vanlig tirsdag.... ...men utbyttet ja: jeg ble nok mer bevisst på hvilke farger som passet til meg.... :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå