smaksløk Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Jeg har alltid vært veldig komfy i jeans og en topp, men trenger å raide butikkene litt nå, og lurer litt på hva jeg egentlig bør kikke etter?? Smale jeans eller rette, høye eller lave i livet, skjørt eller kjoler, lange gensre med magebelter eller hva???Noen tips? Er så mye forskjellig jeg har ikke helt peilig på hva jeg kan sette sammen, ikke har jeg vært den som har fulgt med så mye heller tydligvis...
Gjest Audrey Horne Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Det er mye korte kjoler nå. Tynne nylonstrømper er "ut", det skal være tette strømper, også til fest. Jeansene har høyere liv og er videre i bena og har sleng. Fargene du ser mest av er sort, grått og lilla. Sko og støvletter skal ha rundet tupp og fottøyet er noe grovere enn det vi har sett før. Veldig spisse sko er det lite eller ingenting av lengre. Markering av midjen er det mye av, gjerne med brede belter. Så, det var en liten oversikt .
SnillMito Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Høye liv er det få jenter som kler - om det er in eller ikke.
Gjest Frysepulver Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Høye liv er det få jenter som kler - om det er in eller ikke. Sant, men en slank jente med den rette kroppen kan se dritbra ut i det.
SnillMito Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Sant, men en slank jente med den rette kroppen kan se dritbra ut i det. Sant nok, sant nok
smaksløk Skrevet 23. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2007 I see.. hmm, ja kan kanskje være litt skeptisk til høye liv...men det meste er vel vane også...har vært så altfor skrekkelig lave liv lenge..er egentlig litt glad det er over da... Men det om farger, er det virkelig så lite farger for tida, jeg er ikke så veldig glad i lilla. Føler jeg har sett litt okergul og grønn, hva med disse?
Gjest Frysepulver Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 http://www.elle.no/ Kan jo ta en titt her og se om du finner noe?
smaksløk Skrevet 23. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. november 2007 Jepp, takk. Har bare så dårlig tålmodighet når det kommer til shopping...liker best å ha en slags oversikt over hva det går i...men har ikke hatt tid å kikke etter i det siste og synes jeg har sett så mye rart..
smaksløk Skrevet 23. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 23. november 2007 Takk for hjelpen alle;) Nå har jeg noe i tankene før jeg starter raidet!!
snooops Skrevet 26. november 2007 #12 Skrevet 26. november 2007 Det er mye korte kjoler nå. Tynne nylonstrømper er "ut", det skal være tette strømper, også til fest. Jeansene har høyere liv og er videre i bena og har sleng. Fargene du ser mest av er sort, grått og lilla. Sko og støvletter skal ha rundet tupp og fottøyet er noe grovere enn det vi har sett før. Veldig spisse sko er det lite eller ingenting av lengre. Markering av midjen er det mye av, gjerne med brede belter. Så, det var en liten oversikt . Alt som er stygt er in med andre ord...
Gjest Noria Skrevet 26. november 2007 #13 Skrevet 26. november 2007 Alt som er stygt er in med andre ord... Akkurat det... er jeg veldig uenig med deg i! Jeg elsker sko med rund tupp, liker at buksene får litt høyrere liv, liker at det igjen er litt bootcut/sleng...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå