Gjest Gjest_zarah_* Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 kjæresten min sovner fra meg på msn --- han bare ler etterpå dagen etter om jei kommenterer at han sovner ... så han synes ikke dette er respektløst.. som jeg synes.. alle andre guttevenner jeg har sier hadegodt,godnatt og klem når de går mens den jeg virkelig bryr meg om sier ingenting bare sovner midt i noe... skjedd fler ganger på rad... pluss at han synes visst ikke det er ille bryte avtaler heller særlig ikke hvis det er pga noe som han kan tjene penger på.. tror ikke det er vondt ment men føler mine følelser skrumpes inn pga dette.. da jeg føler dette er egoistisk av han... vi har ikke vært sammen lenge og jeg føler bryter han avtaler uten synes det er big deal hvordan skal jeg få tillit til han? tenkte han ville gjøre slutt men sist vi møttes uttrykte han at han håpet forholdet vårt varte... hvordan har han beholdt damer før med være så lite oppmerksom ??lurer jeg på alle damer vil vel ha oppmerksomhet og godnattaklem osv... alle andre enn de jeg ikke er sammen med er jo flinkere med oppmerksomhet og det stikekr i meg føles vondt-. for er jo han jeg er forelska i..ellers hadde det vært lett å bare gå..... vurdere jo gå men er vanskelig når jeg er så gla i han ( har ikek lyst sitte gråte hele julen da det allerede er store famproblemer hjemme føler ikke jeg takler mer sorg ... (er bla et dødsfall ,sykdom osv i min fam) så har lyst på ekstra oppmerksomhet fra kjæresten men er jo noe en selv ikke har lyst si.... føles så påtatt da.. men er en alt eller ingentingperson og har opplevd noe av det smame før fra menn og bare holdt ut for at han fortsatte slik... så noe må jeg jo gjøre..og helst annet enn si at jeg bare går...
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Du må først og fremst gjøre han klar over problemet, ellers så vet han ikke at dette er et problem og han tror dermed at det er greit. Jeg har det NØYAKTIG på samme måten med en kompis av meg. Jeg gleder meg til å snakke med han, men når vi først snakkes så sovner han bare. Gleder meg til å møte han også (han bor langt unna meg), men hver gang blir ting avlyst fordi det dukker opp noe han kan tjene penger på. Og de gangene han har dukket opp,så har det vært i jobbsammenheng fordi han dermed ikke taper penger på kjøring... Skulle nesten tro at du er sammen med kameraten min. Hvor gammel er kjæresten din? For å si det enkelt, så kjenner jeg kameraten min temmelig godt. Vi har kjent hverandre i ganske mange år, men på grunn av de "problemene" som er skildret ovenfor, så ser vi hverandre toppen en gang i året (i snitt) kontakten er via telefon. Og jeg kan nesten si med hånden på hjertet at man kan glemme å få oppmerksomhet fra slike gutter. Du kan bare "glede" deg til han kommer til det nivået hvor han sovner når han er på besøk. Og det før du omtrent får hatt kvalitetstid med han. Kameraten min har aldri klart å ta seg sammen og han vifter også alt vekk som om det er jeg som er skrullete fordi jeg reagerer. Han er også såpass gnien og pengegrisk at jeg må spandere alt på han. Jeg synes også at det er koselig at man sier hadet og slike ting. Også er det også veldig hyggelig å bli satt først en gang i blant. Men ikke søren om jeg ville hatt min kompis som kjæreste. Faktisk så har han hatt kun en ordentlig kjæreste hele sitt liv. Og det skjønner jeg ufattelig godt. Han her skjønner ikke hvordan vi damer er skrudd sammen. Ikke i det hele tatt. Fatter ikke at du gidder. Husker at også jeg ble såret og gråt når han var som han var (det var mens jeg var forelsket i denne kompisen min). Kunne sitte og gråte når han bare sovnet og jeg måtte legge på uten et hadet engang. Men man venner seg til det...Nå er jeg nesten bare litt lettet når han sovner...he he Finnes ikke interessert lenger og det er på grunn av disse tingene. Fortsetter kjæresten din som han gjør, så vil han komme til å drepe følelsene dine til slutt.
Gjest Gjest zarah Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Det er umulig å svare på noe slikt fordi menn er like forskjellige som oss. Det finnes ikke en "oppskrift" som passer for alle menn. hmm man blir allfall skuffa når den man selv vil se hele tiden og en føler seg gla bare være i samme rom som er slik.. så uintressert... så en selv tror det er over men han selv synes visst ting er okei.. hva vet jeg egentlig... han oppførte seg like koselig sist han kom--men er tiden vi ikke ses at han virker helt fjern og opptatt med sitt... liker nærheten mellom to... det å få høre av og til at man er savnet ,noen er gla i en.. og at noen hører på en når en først snakker med de... det å være trett er en ting... men ingen av de andre venna mine er jo slik i oppførsel likevel og de står opp like tidlig... :s mulig jenter forventer mer nærhet men han har sagt han liker nærhet..men rart dette han du snakker om er like grisk på tjene penger og det kommer først--- vi hadde egentlig et møte i dag men det ble avlyst pga han kunne tjene noen tusen på noe annet.. da satt jeg igjen med tanken er jeg verdt mindre enn 2000 kr.... vil føle meg verdt noe.. og av han ..ikke andre menn ... er jo han jeg falt for.. men en veit jo aldri alt om de en faller for.. men han har mange andre gode sider...
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Selv om jeg ikke har noen direkte råd, så svarer jeg deg igjen, jeg Synes at det er litt allright å snakke med noen om det her. For man må ikke glemme at også jeg var svært forelsket og hadde en slags relasjon til kompisen min. Når jeg sier "en slags" relasjon, så er det fordi det i ettertid ikke kan minne om at vi var kjærester engang. Vet godt hvordan du har det. Husker en gang jeg tenkte at jeg skulle spandere på han en reise til Oslo- Ville også overraske han med et lite hotellopphold. Men før ting ble en realitet,så måtte jeg vite hvor mye det kostet i bensinpenger. Derfor så ringte jeg og spurte om hvor mye det ville koste for han å dra til Oslo (litt over en times kjøring). Svaret han gav var: 2000 kroner. Årsak: Den helgen hadde han en kjørejobb som var verdt 2000 kr. Men det var ikke den helgen jeg hadde planer om. Han spurte meg hvorfor jeg lurte- og da sa jeg "glem det". Mistet helt piffen til å både spandere og å møte han. Så etter det har jeg ikke giddet. Har du det også sånn? Min kompis mangler totalt iniativ. Han ringer nesten hver dag, så det er ikke det ting står på. Men man kan kanskje kalle han handlingslammet. Og den ringingen er neimen ikke mye verdt når han uansett sovner i telefonen...he he. Vi har vel på sett og vis rett på å reagere. Hadde vært litt OK å bli prioritert først en gang iblant. Det at han har fine sider er egentlig bare noe som gjør at du aldri helt kan bli mentalt ferdig med han (hvis du kommer til det punktet som meg ved at du egentlig ikke gidder). Ikke glem at alle har fine sider. Selv mordere og kvinnemishandlere kan ha fine sider...Jeg kan på en måte ikke bli ferdig med kompisen min før jeg eventuelt finner meg en kjæreste. Men så klarer jeg ikke helt å finne det heller, siden min relasjon til min omtalte kompis er heller udefinerbar. Synes det er godt gjort at dere klarte å bli kjærester. Har inntrykk av at typer som disse to er gutter som til og med utsetter kjæresterier. Damer ligger liksom nederst på prioriteringslisten.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Jobber de alle sammen som trailersjåfører?
Gjest gjest nr 1 Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 ikke min...han har bare lappen på absolutt alt med to og fire hjul og har peil på alt som kan kalles bil. Peil på alt annet enn damer egentlig...
Gjest Gjest zarah Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 Jobber de alle sammen som trailersjåfører? eh nei han e rikke lastebilsjåfør men han benyttter alle muligheter på skaffe penger.. virker svært opptatt av ha penger og få inn mest mulig på alle mulige måter ..selge ting på finn osv... jeg har ikke samme forholdet til penger men er skorpion hehe vi er dype!!! han er tyr:s leste de var skikkelig opptatt av penger stemmer iallfall!!!
Gjest Gjest zarah Skrevet 23. november 2007 #8 Skrevet 23. november 2007 Selv om jeg ikke har noen direkte råd, så svarer jeg deg igjen, jeg Synes at det er litt allright å snakke med noen om det her. For man må ikke glemme at også jeg var svært forelsket og hadde en slags relasjon til kompisen min. Når jeg sier "en slags" relasjon, så er det fordi det i ettertid ikke kan minne om at vi var kjærester engang. Vet godt hvordan du har det. Husker en gang jeg tenkte at jeg skulle spandere på han en reise til Oslo- Ville også overraske han med et lite hotellopphold. Men før ting ble en realitet,så måtte jeg vite hvor mye det kostet i bensinpenger. Derfor så ringte jeg og spurte om hvor mye det ville koste for han å dra til Oslo (litt over en times kjøring). Svaret han gav var: 2000 kroner. Årsak: Den helgen hadde han en kjørejobb som var verdt 2000 kr. Men det var ikke den helgen jeg hadde planer om. Han spurte meg hvorfor jeg lurte- og da sa jeg "glem det". Mistet helt piffen til å både spandere og å møte han. Så etter det har jeg ikke giddet. Har du det også sånn? Min kompis mangler totalt iniativ. Han ringer nesten hver dag, så det er ikke det ting står på. Men man kan kanskje kalle han handlingslammet. Og den ringingen er neimen ikke mye verdt når han uansett sovner i telefonen...he he. Vi har vel på sett og vis rett på å reagere. Hadde vært litt OK å bli prioritert først en gang iblant. Det at han har fine sider er egentlig bare noe som gjør at du aldri helt kan bli mentalt ferdig med han (hvis du kommer til det punktet som meg ved at du egentlig ikke gidder). Ikke glem at alle har fine sider. Selv mordere og kvinnemishandlere kan ha fine sider...Jeg kan på en måte ikke bli ferdig med kompisen min før jeg eventuelt finner meg en kjæreste. Men så klarer jeg ikke helt å finne det heller, siden min relasjon til min omtalte kompis er heller udefinerbar. Synes det er godt gjort at dere klarte å bli kjærester. Har inntrykk av at typer som disse to er gutter som til og med utsetter kjæresterier. Damer ligger liksom nederst på prioriteringslisten. Min spurte fort om bli sammen så da synes jeg det var litt vel fort men var så forelska selv at sa ja... vet alle har gode sider men alle har jo dårlige og.. så om det var en annen mann kanskje det var noe annet.- derfor vil jeg jo helst ha han her siden mine følelser er rukket bli sterke jeg er intens ,muligens for mye er nesten vondt men slik er jeg født... og tenker vel ikke over at mange er mye mer avslappa til kjærestesaken... men jeg mener alt annet burde ikke komme først allfall .--.han er god kommunisere i real life men på msn blir det bare tull... føler han missforstå der og slikt... i går sa han attpåtil jei skulle vente 45 min på msn så skulle han komme å være bare min" jauvisst han kom da etter 50 min og sovnet vel etter ti minutter!!!enhver hadde blitt irritert ..de første ukene var han mye mer oppmerksom.. allfall.. men han sa til meg at han håpet ikke min kjærlighet gikk over så fort.... as if... tror mye det går på litt egoisme her at han tenker på seg og sitt først-.---- usikker på hvordan noen skal bli mindre ego...... jeg setter kjærester først .... for sånn er jeg bare... er vel derfor og det blir litt sårt ikke bli satt først selv..
Gjest Gjest Julie Skrevet 24. november 2007 #9 Skrevet 24. november 2007 kjæresten min sovner fra meg på msn --- han bare ler etterpå dagen etter om jeg kommenterer at han sovner ... Kanskje han har narkolepsi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå