MBelucci Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 og holder litt pa fargen.Jeg har provd mange.Siste er johnson holiday skin.Den holder fargen.Men lukter pyton. Noen tips til ander produkter. takk:)
Gjest Elfrida Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 *abonnere* Jeg syns alle jeg har prøvd (ikke sååå mange) lukter sånn ekkel kjemi etter hvert.
MBelucci Skrevet 23. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2007 *abonnere* Jeg syns alle jeg har prøvd (ikke sååå mange) lukter sånn ekkel kjemi etter hvert. Skipt:(
Gjest Morgan le Fay Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Lukta kommer av den kjemiske reaksjonen som skjer i huden når fargen utvikles. Så uansett hvor godt selvbruneren lukter: etter en stund kommer selvbrunerlukta.
Gjest Audrey Horne Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Selvbrunerlotion fra Aco lukter veldig lite selvbruner, den har heller ikke parfyme for å kamuflere selvbrunerlukt. Minus er at du må smøre ganske heftig for å få den utover huden, men siden lukten er minimal så velger jeg denne. Bygger opp fin farge i løpet av et par dager, og fargen holder også greit.
Ambivalent Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 Skulle også akkurat til å nevne Aco Sunkissed boydlotion, den lukter ganske lite i forhold til andre jeg har prøvd. Gir en jevn farge over tid, er ganske fornøyd med den.
inga_g Skrevet 24. november 2007 #8 Skrevet 24. november 2007 DIOR BRONZE AUTO-BRONZANT ECLAT NATUREL SELF- TANNER NATURAL GLOW Dior Jeg også blir lett kvalm, men Dior lukter veldig lite ( jeg er fornøyd, fargen er fin og naturlig)
inga_g Skrevet 24. november 2007 #9 Skrevet 24. november 2007 Ja, Dior Bronze koster ca 180 kr (50 ml)
SnillMito Skrevet 24. november 2007 #10 Skrevet 24. november 2007 Lukta kommer av den kjemiske reaksjonen som skjer i huden når fargen utvikles. Så uansett hvor godt selvbruneren lukter: etter en stund kommer selvbrunerlukta. Ja. Det er meg bekent kun ett virkestoff som er godkjent for bruk i selbrunere, dihydroxyacetone, som reagerer med aminosyrene i huden ved påføring. Så hvis det ikke lukter, er det sannsynligvis ikke en effektiv selvbruner.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2007 #11 Skrevet 24. november 2007 Den DOVE greien, altså den fuktighetskremen med litt selvbruning i er den som har luktet minst av alt jeg har prøvd. Herlig at den gir gradvis farge også. da har man lettere kontrollen på skjolder. Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå