Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og holder litt pa fargen.Jeg har provd mange.Siste er johnson holiday skin.Den holder fargen.Men lukter pyton.

Noen tips til ander produkter.

takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*abonnere*

Jeg syns alle jeg har prøvd (ikke sååå mange) lukter sånn ekkel kjemi etter hvert.

Skrevet
*abonnere*

Jeg syns alle jeg har prøvd (ikke sååå mange) lukter sånn ekkel kjemi etter hvert.

Skipt:(

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Lukta kommer av den kjemiske reaksjonen som skjer i huden når fargen utvikles. Så uansett hvor godt selvbruneren lukter: etter en stund kommer selvbrunerlukta. :forvirret:

Gjest Audrey Horne
Skrevet

Selvbrunerlotion fra Aco lukter veldig lite selvbruner, den har heller ikke parfyme for å kamuflere selvbrunerlukt. Minus er at du må smøre ganske heftig for å få den utover huden, men siden lukten er minimal så velger jeg denne. Bygger opp fin farge i løpet av et par dager, og fargen holder også greit.

Skrevet

Skulle også akkurat til å nevne Aco Sunkissed boydlotion, den lukter ganske lite i forhold til andre jeg har prøvd. Gir en jevn farge over tid, er ganske fornøyd med den. :)

Skrevet

DIOR BRONZE

AUTO-BRONZANT

ECLAT NATUREL

SELF- TANNER

NATURAL GLOW

Dior

Jeg også blir lett kvalm, men Dior lukter veldig lite ( jeg er fornøyd, fargen er fin og naturlig)

Skrevet
Lukta kommer av den kjemiske reaksjonen som skjer i huden når fargen utvikles. Så uansett hvor godt selvbruneren lukter: etter en stund kommer selvbrunerlukta. :forvirret:

Ja. Det er meg bekent kun ett virkestoff som er godkjent for bruk i selbrunere, dihydroxyacetone, som reagerer med aminosyrene i huden ved påføring. Så hvis det ikke lukter, er det sannsynligvis ikke en effektiv selvbruner.

Skrevet

Den DOVE greien, altså den fuktighetskremen med litt selvbruning i er den som har luktet minst av alt jeg har prøvd. Herlig at den gir gradvis farge også. da har man lettere kontrollen på skjolder. Anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...