Gjest Skrevet 26. november 2007 #21 Del Skrevet 26. november 2007 Man lærer masse etter to år i spillbutikk, dessuten må jeg lære alt ettersom det er en del dumme kunder (ikke at jeg sier du er det) som spør om alt mulig rart på aller verdens måter hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 26. november 2007 #22 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg er nok heller en midt på treet dum kunde - for noen jeg møter i butikkene kan mindre enn meg, andre kan mer. Men klart at jeg kan mindre enn de fleste som jobber i butikk, og mindre enn en del kunder (sikkert fordi det er barna som spiller...?)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. november 2007 #23 Del Skrevet 27. november 2007 Men også spill som singstar og guitar hero burde kjøpes i ps3 format ettersom det senere mest trolig blir mulighet til å laste ned sanger sewnere.. Mye mer praktisk enn å måtte kjøpe spill med masse sanger man egentlig ikke vil ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 27. november 2007 #24 Del Skrevet 27. november 2007 Eg vil påstå at ein klarer seg lenge med ps2 spel om ein finn dei spela ein vil ha i ps2 format og dei er kompatible. Ja det var dette jeg lurte på. Kommer til å kjøpe Rathet & Clank til Ps3 da det ikke finnes på Ps2. Videre Singstar til Ps3 da en kan laste ned mer sanger. Men Fifa Street 3 som kommer ut til neste år; vil en da merke forskjell på Ps2/Ps3 variantene, eller er begge greie nok for barna (som ikke engang vet at de får Ps3... ) Det vil jo være en del spill hvor Ps3 er et natulig valg da det kun finnes der, men så er det da disse valgets kvaler og det er jo tross alt noen hundrelapper innvolvert og barna kjøper spill selv utenom jul og bursdager (da spleiser de fire eldste på de spill de vil være med på). Og for barna å da kunne ha 4 nye spill eller 6 nye spill i samme periode er jo en vesentlig forskjell... Vi kommer til å ha Ps3 koblet til nettet, slik vi allerede har med Nintedo Wiien og Xboxen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 27. november 2007 #25 Del Skrevet 27. november 2007 Men også spill som singstar og guitar hero burde kjøpes i ps3 format ettersom det senere mest trolig blir mulighet til å laste ned sanger sewnere.. Mye mer praktisk enn å måtte kjøpe spill med masse sanger man egentlig ikke vil ha.. Det er en grunn jeg skjønner og har tenkt som grunn til å kjøpe hele Ps3 maskinen... Men det er alle disse fantasispillene, fotballspillene etc jeg i hovedsak tenker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. november 2007 #26 Del Skrevet 27. november 2007 Med mindre de er veldig gamle så tror jeg ikke de tenker mye over det.. Grafikken er nok mest for de voksne for å være helt ærlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 27. november 2007 #27 Del Skrevet 27. november 2007 De 4 eldste er 10, 11, 12 og 14 år. Yngstemann er bare 4 år og spiller ikke enda. Samboer og jeg spiller også, men bare sammen med barna. Vi er veldig glad i Buzz, Guitar Hero, Singstar og Eye Toy spill på playstation. Vi er også glad i Nintendo Wii (selv om grafikken er dårligere, men spillopplevelsen oppveier det lett), og da spesielt wii sports, Zelda, Rayman Ravin Rabits, Fantastic 4. Xbox360 fikk samboer i julegratiale fra en kunde sammen med Viva Pinata, et fotballspill, et bilspill og et skytespill (barna får ikke spille det da det er 18 års grense...). Den er det nok samboer som er mest glad i, selv om jeg også ser at grafikken er bra - så fenger ikke spillene meg (eller barna selv om en av dem sikler etter skytespillet - antagelig mest fordi det er det eneste nei-spillet vi har...) Men det kommer jo flere nei-spill sammen med Ps3 mskinen, men grenser er vi nøye på; ikke nødvendig å bryte bare for å bryte - barna blir tidsnok gamle nok (og etter min menin g aldri gamle nok til voldsspill da de allerede storkoser seg med andre typer ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. november 2007 #28 Del Skrevet 27. november 2007 Så lenge de er så unge så tviler jeg det tels så mye når det gjelder grafikk... For min del er 360 og ps3 mest for grafikkhorer.. Selve spillopplevelsen er ikke noe særlig bedre enn på ps2/xbox.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 27. november 2007 #29 Del Skrevet 27. november 2007 Så da er vi grafikkhorer vi da... For vår del var det det at vi fikk en Xbox360 GRATIS. Mens Ps3 kjøper vi pga nedlastningsmulighetene til Singstar etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. november 2007 #30 Del Skrevet 27. november 2007 Du sier du vil kjøpe ps2 spill til ps3 og du greier sikkert å kjøpe xbox spill til 360.. Da er du det ikke.. Tenker mer på folk som ikke på død å liv kan spille noe annet en spill til konsollen for ellers er det for dårlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 27. november 2007 #31 Del Skrevet 27. november 2007 Betryggende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå