Gå til innhold

15 årig jente hivd i fengsel med bare menn

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fælt.

det du sier i dette innlegget er at det er helt greit at dette hender med en 15 år gammel jente

Det kan ikke være lett å mangle språkforståelse... :troest:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Det kan ikke være lett å mangle språkforståelse... :troest:

Mangler jeg språkforståelse, så syns jeg du skal få lov til å lese ditt eget innlegg en gang til. For du skrev da virkelig ikke bare fælt, selv om det er noe du tydeligvis bare vil sitere her.

Fælt.

Men det samme skjer antageligvis med tusenvis av tenåringsgutter hvert år i verdens fengsler. Men slike historier går jo ikke jorden rundt.

Da er det jo bare menn som lider, må vite.

Fælt ble liksom bare et ord som forsvant i det andre

Endret av *Mina*
Skrevet
det du sier i dette innlegget er at det er helt greit at dette hender med en 15 år gammel jente, fordi det samme skjer med gutter verden over. Er det virkelig mulig å være så empatiløs? Og ja, jeg kaller deg empatisløs. For når man kan si at det er fælt, men i samme duren legge til at det samme hender med gutter verden over men de historien går ikke verden over.

Vil det si at du er mer opptatt av hva som kommer frem i avisen, enn du er av handlingen som har ført til at det har kommet i avisen? Er det ikke like greit at det nå blir satt fokus på slike saker? Eller mener du at det er helt greit at en 15 år gammel jente blir plassert i et fengsel med bare menn, bare fordi at gutter også blir voldtatt?

En forferdelig sak, og jeg håper virkelig at det blir noen som blir straffet for dette.

Kjære søte vene lille deg. Så nå er det empatiløst å påpeke de kontinuerlige diskriminerningen i voldtekts saker.

Så vær så snill å legge ifra deg det irrasjonelle følelse møkket ditt og les innlegget til gjesten en gang til.

Skrevet
Mangler jeg språkforståelse, så syns jeg du skal få lov til å lese ditt eget innlegg en gang til. For du skrev da virkelig ikke bare fælt, selv om det er noe du tydeligvis bare vil sitere her.

For å bruke en teskje. Du kan ikke trekke de konklusjonene som du gjør av gjest første innlegg. Ikke uten å legge til store kvanta ikke rasjonelle følelser.

Fælt ble liksom bare et ord som forsvant i det andre

Fælt bare forsvant inn i det irrasjonelle følelse vesenet ditt. Et hver rasjonelt og tenkte vesen ser hva gjesten skriver.

Gjest abu kufr
Skrevet

Er det ikke sånn likestillerne egentlig vil ha det? "Kjønnsnøytralt" fengselsvesen?

Menn og kvinner er jo egentlig dønn identiske, og skal behandles helt likt overalt og i alle sammenhenger ...

Aller helst burde de vel "kjønnskvotere" minst 40% kvinner inn i alle celler, iflg. "likestillings"-forestillingene?

Hilsen nattevåker.

Skrevet
For å bruke en teskje. Du kan ikke trekke de konklusjonene som du gjør av gjest første innlegg. Ikke uten å legge til store kvanta ikke rasjonelle følelser.

Takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...