lady90 Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Har et miniskjørt i hvitt og en sort fin litt "senorita" aktig topp som jeg syns ser knalltøft ut sammen med et gullbelte jeg har. Sort passer vel til hvitt? Og det er vel ikke helt ut? Dette er vel farger som aldri går av moten?
Gjest Frysepulver Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Til tross for at brukernavnet ditt tyder på noe annet får jeg litt sånn "halvdrita 40-åring på julebord"-feeling... Sorry...
Aurela Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Har et miniskjørt i hvitt og en sort fin litt "senorita" aktig topp som jeg syns ser knalltøft ut sammen med et gullbelte jeg har. Sort passer vel til hvitt? Og det er vel ikke helt ut? Dette er vel farger som aldri går av moten? Når jeg bruker sort og hvit bruker jeg gjerne sort nederts og hvit topp, føler at siden sort er en tyngre farge (?) at det da blir penere.. En senorita topp?? Skjønner ikke helt.. Gullbelte..? Føler at jeg må se det for å godkjenne det.. Er ellers litt enig Frysepulver at det kanskje ikke blir såå fint. Sorry..
Latee Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Sort og hvitt kan se fint ut det, litt usikker på det gullbeltet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå