Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett noen fine støvletter som er helt flate, og knehøye?? Gjerne i skinnlignende stoff:) Svarte.

Og de må ikke ligne på ridestøvler eller være spisse, og helst ikke for firkanta:)

Kresen jeg??? neida;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den runden har jeg vært på og! I tillegg hadde jeg krav til pris; maks 1000,- (og det viste seg å være VANSKELIG! de fleste lå fra 1200 -2200kr)

Har vært "overalt", men fant faktisk de fineste på Økonomisko, kosta 600 kr. (andrevalget var fra Eurosko, til 1200, men de fra økonomisko var faktisk finere)

Skrevet

På designforum har de kanskje noen, i sort skinn. De koster rundt 1300 kr, husker ikke merket (noe på K?), men de har sånn krusedull-logo.

Gjest Pupsilure
Skrevet

Jeg leter etter nesten det samme selv, men mine må ha litt hæl, over hele sålen. Og litt firkantet foran. Eller hvertfall ta vare på føttenes fasong. (er fotterapeut. Ta vare på føttene deres!)

Jeg har lett etter disse i flere år. Finnes ikke! Har virkelig lett, i flere land, på alle ferier jeg har vært. Uten å finne dem. Egentlig noen ganske enkle støvletter, skulle da tro man fant det.

Enten er de for spisse, eller ridestøvel-aktig, eller for mye stæsj. Eller kunstig materiale. :murvegg:

Skrevet

Jeg har disse fra La Redoute. De er ikke spisse og ikke runde og jeg synes i hvert fall ikke de er så veldig "ridestøvelaktige". Det geniale med dem, i mine øyne hvertfall, er at skaftevidden kan reguleres fra helt smal til vid etter som hva jeg skal bruke dem utenpå/inni.

Skrevet

Hja..melder meg inn i klubben jeg også!

Er også på jakt etter knehøye støvletter, ikke høye, gjerne med en liten nedbrett øverst.

Meeeen, det skal ikke være enkelt nei.

Fant et par som så nogenlunde ok ut, på Ellos av alle steder, men de hadde selvsagt ikke min str.

Skrevet

Jeg kjøpte noen på Trapes i Oslo tidligere i høst, men vet ikke om de finnes der nå lenger, da... De går til rett under kneet, og kan reguleres noe i bredden. Foret i skaftet, men sålen er ganske tynn - det er det imidlertid enkelt å gjøre noe med, bare å kjøpe et par ullsåler.

Skrevet

ja jeg glemte å skrive at jeg er vanskelig på prisen også;) Jeg har ikke råd til dyrere enn maks 500kr..

Så er ganske håpløst. De som det har vært bilde av over her er ikke min smak..

jeg fant disse, men er litt skeptisk til å bestille over nettet.. men disse i svarte hadde nesten vært perfekte:)

http://www.illusion.no/sweet-day-lave-stoe...ite-p32789.html

Skrevet

Nå kommer jeg sikkert til å få grusomt mye pepper, men fine støvletter til 500 kroner eller mindre finnes ikke! Mulig de ser fine ut i butikken, men etter to turer ut i vått vær, ser de forjævlige ut.

Hva med å stedet spare noen måneder og heller kjøpe et par skikkelige, klassiske høye støvletter? Jeg sparte sammen til et par som kostet 2.500 kroner for over ti år siden mens jeg var student og de er fremdeles fullt brukbare og brukes ofte. Reparert har de vært flere ganger, men de lar seg faktisk reparere og sy, i motsetning til "søppelet" fra Økonomisko etc.

Gjest antigartner
Skrevet
Nå kommer jeg sikkert til å få grusomt mye pepper, men fine støvletter til 500 kroner eller mindre finnes ikke! Mulig de ser fine ut i butikken, men etter to turer ut i vått vær, ser de forjævlige ut.

Hva med å stedet spare noen måneder og heller kjøpe et par skikkelige, klassiske høye støvletter? Jeg sparte sammen til et par som kostet 2.500 kroner for over ti år siden mens jeg var student og de er fremdeles fullt brukbare og brukes ofte. Reparert har de vært flere ganger, men de lar seg faktisk reparere og sy, i motsetning til "søppelet" fra Økonomisko etc.

Enig, Leo!

Tingene fra Økonomisko er ikke fine i butikken engang, knaptnok på bilder!

Kvalitetssko lønner seg alltid. Greitnok å kjøpe seg noen billigpar også, men de kan en ikke satse på å bruke så ofte eller mye.

Skrevet

Jeg skjønner jo hva dere mener, men jeg kjøper nesten alltid billige sko (ikke bare billig dritt), men det må helst være på salg.

Jeg hater å betale masse penger for en ting, uansett å god kvalitet det er. Har vel aldri i mitt liv kjøpt noe som var dyrere enn 1300kr. Og det var så vidt jeg kjøpte det, selv om jeg hadde sikla på det i evigheter:) hehehe..

Skrevet
Noen som har sett noen fine støvletter som er helt flate, og knehøye?? Gjerne i skinnlignende stoff:) Svarte.

Og de må ikke ligne på ridestøvler eller være spisse, og helst ikke for firkanta:)

Jeg har sett noe slikt hos Mexx.

Skrevet

Hvis du er i Oslo-området, kan du jo prøve Agnar Hagen i Bogstadveien og Sannergaten Skotøymagasin øverst på Grünerløkka. De har nesten alltid noen "ordentlige" sko. Kjøpte skinnstøvletter av merket Høgl på Agnar Hagen i fjor, de er kanskje noe i riktig retning. Lave hæler, bra såler, ekte skinn, knehøye, de hadde dem i sort også. Men de er kanskje litt for ridestøvel-aktige, og de kostet ca 1200 kr. Men disse to butikkene er i hvertfall bra.

Skrevet (endret)

Pepper skal du ikke få, Leo! :)

Men jeg personlig har ikke økonomi til å bruke 2500 på støvletter, da har jeg faktisk ikke penger resten av måneden (det er omtrent det jeg har igjen etter jeg har betalt regninger).

Jeg har litt forskjellige erfaringer med dyre og billige sko. hadde et par fra Økonomisko i flere år, var fornøyd med det :)

Støvletter til 2500 tror jeg nok ikke jeg kommer til å kjøpe meg noen gang, så mye bruker jeg ikke støvletter. Forandrer litt smak gjør jeg og ;)

(nå skal det sies at grunnen til prisgrensen min i år er graviditeten; jeg vet ikke hvordan bena blir etterpå. Og jeg synes generelt støvletter med hæl er penere enn uten)

Endret av Opa
Skrevet
Pepper skal du ikke få, Leo! :)

Men jeg personlig har ikke økonomi til å bruke 2500 på støvletter, da har jeg faktisk ikke penger resten av måneden (det er omtrent det jeg har igjen etter jeg har betalt regninger).

Jeg snakket om å spare...

Skrevet
Jeg snakket om å spare...

Jeg skjønner hva du mener, men det er ikke alle som synes det er verdt å spare til :) (da sparer jeg heller til sydentur :ler:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...