Gå til innhold

hvorfor er han slik mot meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lise_*
Skrevet

Vi har det godt sammen... hygger oss sammen. men i alle mulige situasjoner som han oppfatter som stressende, så kan det lett klikke for han...

er han sliten, lei, sulten, trøtt så skjer det fort.

"hore" , "dritt" , "idiot", kommer ut av munnen hans, men synligvis uten å skulle være ille ment eller stygt gjort ovenfor meg.. aldri noen unnskylding, det er "min feil" han oppfører seg sånn... visst nok.. Føler til og med av og til at jeg må trippe rundt for å unngå hans humørsvingninger..

går rundt og er usikker på dette temperamentet hans. Hvordan kan han virkelig behandle meg sånn, men uten mening, og hvorfor godtar jeg dette? .. hadde det vært min venninne, hadde jeg nok hatt mye jeg ønsket si om jeg fikk muligheten til å hjelpe henne, og jeg tenker: hadde det vært en annen gutt, hadde jeg nok ikke godttatt det, eller?...

Vi har det vanligvis veldig godt sammen, la meg understreke dette, men så var det disse "anfallene".. lever i en lykkeboble til vanlig. helt til jeg, gjerne uventet, får en slik slengbemerkning igjen...

er sansynligvis gravid nå.. egentlig lykkelig, men får meg også til å tenke..

Hva kan få en gutt til å behandle kjæresten sin sånn?

Forstår han ikke at dette er ille?

Er han glad i meg?

Hvordan vil han bli som far?

Hvorfor reagerer jeg ikke anderledes enn jeg gjør, hvordan kan jeg godta det?

ønsker litt tips og råd her , for er litt usikker og lei meg...

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Man kaller ikke kjæresten sin for "hore", "idiot" og "dritt". Punktum.

Ville han kalt moren sin det? Søsteren sin?

Hvorfor ikke?

Det hjelper for såvidt lite med beklagelser eller unnskyldning dersom kjeften renner over igjen ved neste stressituasjon.

Det er imidlertid DU som bestemmer om du skal finne deg i det og om det skal fortsette. Jeg ville forlatt åstedet - rett og slett gått ut av huset - neste gang det skjedde. Og med en klar melding om at du ikke kommer tilbake dersom det ikke kommer en hjertefølt beklagelse.

Skrevet

Er han noen gang sjekket for Tourettes syndrom?

Jeg mener ikke at det han sier til deg dermed er greit, men fikk denne idèen da du skrev at han renner over av skjellsord når han føler seg stresset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...