Gjest Gjest Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Hvor er det bra tapasmat i Trondheim? Vet om en plass på solsiden, men hørt litt forskjellig ang service. Finns det andre plasser? Noen tips?
Antoinette Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Ajo på Solsiden er nydelig, har alltid fått ypperlig service der.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 MOJO i Norde gate 24 (rett ved Byhaven) har kjempegod mat, knallgode cocktails, bra service og fine lokaler
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Ajo på Solsiden er nydelig, har alltid fått ypperlig service der. enig! nydelig mat!
jannamor Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Så vidt jeg vet er det tre tapasrestauranter i trondheim. Det er flere som serverer tapas, men ikke egen restaurant for tapas. Du har ajo på solsiden. De har veldig god mat hvis du vet hva du kjøper. Noe av maten er seriøst helt for jævlig. pepperbakt tunfisk, eller rødvisbraisert chorizo feks, tapenaden dems også. det smaker vaqnvittig jævlig. Albondigasen er ok. Kyllingen er god, og lam med mango chili etc er og veldig god. skinke og ost, i sin helhet er positiv opplevelse. Mojo ligger nederst i Nordre, ca ved Dolly. De har synes jeg bedre mat. De har en egen chili salsa, som er veldig god. aiolien er ikke like god som på ajo, men den varierer sterkt. Brødet er godt, men liker ajo sitt bedre. jevnt over er mojo best. Forutsatt at du spiser i ukedagene. i helga, er det ikke dyktige kokker på kjøkkenet og maten blir da bare middelmådig. kan anbefale klippfisk bollene, bønnecassoleten, albondigasen og kylling. Ville vært forsiktig med, svinekjøttet dems, ikke godt tilberedt og siegt. ikke bønnecassolet i helgen. Det er og litt mindre mat i porsjonene her, så du trenger litt mer mat. Begge disse stedene må du ut med ca 800-1000 for middag og drikke for to. Litt billigere på ajo men mojo har mye bedre service og drinker. Sist har vi chef tapas restaurant. (chef catering) i fjordgata. GÅ ALDRI UNDER NOEN OMSTENDIGHET DIT. jeg ble matforgiftet første gang. Eller hele selskapet på 30 som de leverte mat til ble matforgiftet. Maten kom 1 time for sent, halvparten var ikke med (dvs alle kjøttrettene manglet) og maten var sur, dvs både gammel og syrlig. Dårlig sammensetning av komponenter og smaker. Brødet er jævlig aiolien er ikkeeksisterende. Jeg kan ikke dømme et sted etter en gang. men har vært der flere ganger og blirr syk hver ENESTE gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå