Gå til innhold

homse?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest sexdyre

her om dagen såg eg på en film!!

jeg er en gutt på 22 år har dame og to barn. på filmen va d en naken gutt som jeg så, da fikk jeg ståpikk e jeg homo da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ikke innlogget Vega

Vet ikke, bifile tendenser kanskje. Men vi mennesker kan jo tenne på mye rart/ forskjellige ting, uten at vi praktiserer dette. Ville vel ikke bekymret meg så mye. En del er bifile, ganske mange, og det går greit å leve med det... uten at jeg skal si noe sikkert, for jeg er vel ikke bifil akkurat, tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på om du kødder egentlig. Men med utgangspunkt i at du virkelig mener dette da. NEI - om du får ståpikk fordi du ser en naken mann betyr ikke at du er homo. Men dersom du fikk følelser av lyst til å .... da er det en annen sak. En sexuell reaksjon kan jo komme av andre ting da, for eksempel at han trigget tanker i deg om noe helt annet enn at du ønsker å ha sex med en mann. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexdyre:

Nei -du er slett ikke homse selvom du fikk ståpikk av å se en naken gutt på film. Jeg kjenner mange mange gutter som av og til fantaserer om sex med en annen gutt, fantaserer om å se en gutt runke osv. uten at de har det minste snev av homofili i seg -de er ikke en gang bifile. Jeg vet også om mange mange jenter som tenner på å se jenter ha sex, tenner ved tanken på å ha sex med en annen jente osv. - og som slett ikke er hverken lesbiske eller bifile. Til eksempel pleide jeg å fantasere en del om å ha sex med en annen jente før -jeg har endog hatt det et par ganger, men jeg er allikevel veldig, veldig heterofil.

Jeg tror nok at om du virkelig var homse så hadde du visst det med deg selv innerst, innerst inne. Så det at du får ståpikk av å se en naken gutt på film er slett ikke noe tegn på homofili!

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...