Gjest kenneth Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Jeg har en vinterfrakk som er god som ny. Men, trekket, foret (eller hva det nå enn heter - et slik tynt trekk som finnes på innsiden i frakker, dressjakker osv.) har gått i oppløsning. Trekket har sin misjon/funksjon, så det vil jeg gjerne erstatte. Spørsmålet mitt er da om noen setter inn et nytt sånt trekk, hvor jeg i så fall får gjort dette, og hvor mye det koster. Ænnivånn?
Gjest Blondie65 Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Jeg kunne gitt deg navn på flere her i Bergen som gjør det. Det er ikke noe problem å få det gjort. Men det er ikke verdt å gjøre det med en frakk til under 1000-lappen for å si det slik.
Gjest kenneth Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Jeg kunne gitt deg navn på flere her i Bergen som gjør det. Det er ikke noe problem å få det gjort. Men det er ikke verdt å gjøre det med en frakk til under 1000-lappen for å si det slik.Det var det jeg fryktet nemlig. Jeg sjekket prisen på en tilsvarende frakk, og den kostet 800 kroner.
Gjest Blondie65 Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Det var det jeg fryktet nemlig. Jeg sjekket prisen på en tilsvarende frakk, og den kostet 800 kroner. Det koster med stoff til foret. Så skal man lage en mal og klippe til, og deretter sy det hele på plass. Tror ikke det er verdt det. Hadde frakken kostet 2000 hadde det vært noe annet, eller om du kunne gjøre det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå