Gjest Indo Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 dumt spm, I know! men here goes: Ganske grønn på dette området! Føler at de grønne plantene mine trenger å bli gjødslet snarest. Kan jeg da blande litt salmiakk i vann?? Og isåfall, hvor mye salmiakk i forhold til vann? På forhånd hjertelig tusen takk=)
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 hmm.. man bruker jo salmiakk for å bli kvitt dyr på planter, dvs lus osv, da blander man litt, ca en kork med en stor kanne vann. har blitt fortalt at det skal være bra for planten også( dvs gjødsle) men når det er sagt, så skal man jo helst ikke gjødsle så mye akkurat nå, høst osv.. men det er jo ikke noe i veien med å prøve.... da får du i alle fall sunne dyrefri planter... he he
Gjest Indo Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 hehe..ja som sagt, grønn på dette området (bokstavelig talt, hoho) men så lenge ikke planten dør så=) ingen smådyr på dem, men de er litt puslete for tiden, så får vel prøve å se hva som skjer! Hvorfor ikke gjødsle på denne årstiden?
Gjest ¤bella¤ Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 trodde blomstene døde av salmiak jeg, men jeg er helt grønn jeg også
Gjest Indo Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 trodde blomstene døde av salmiak jeg, men jeg er helt grønn jeg også hehe...bra det ikke er bare meg=)
knudz3n Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Jeg har brukt vann & salmiakk på blomster for å få vekk udyr... funker det... men lukter ikke bra.... så har kun brukt det på uteblomster..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå